Четвер, 28.03.2024, 19:40
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 23 » Звіт про результати базового відстеження регуляторного акта- рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку
08:31
Звіт про результати базового відстеження регуляторного акта- рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку

Звіт

про результати базового відстеження регуляторного акта-

 рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку на 2016 рік в адміністративних межах Кремінської міської ради ”

 

 

№/№

Зміст

 

1.

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер (у разі базового відстеження дата прийняття і номер акта не зазначаються);

Проект  рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку на 2016 рік в адміністративних межах Кремінської міської ради ”

 

 

 

2.

Назва виконавця заходів з відстеження;

 

Секретар міської ради

3

Цілі прийняття акта;

 

 Ціллю регулювання є встановлення ставок плати за землю та пільг по земельному податку з врахуванням змін законодавства, інтересів землекористувача, забезпечення ефективного використання земельних ділянок, рівних прав суб’єктів господарювання та збільшення обсягів надходжень до місцевого бюджету із збереженням диференційного співвідношення між розміром орендної плати в залежності від виду господарської діяльності.

4

Строк виконання заходів з відстеження;

 

Базове відстеження провести до набрання чинності регуляторного акта з 01.05.2015  по 01.06.2015

Повторне відстеження планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.

           Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

5

Тип відстеження (базове, повторне або періодичне);

 

Базове

6

Методи одержання результатів відстеження;

 

Інформація контролюючих органів, статистичні дані .

 

7

 Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, в т. ч. здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта

 

 

 

Прийняття Кремінською міською радою цього рішення сприятиме наповненню бюджету та стимулюватиме більш ефективне використання земельних ресурсів, повністю  охоплює  всі види використання землі та конкретизує більшість наявних у місті окремих видів користування земельною ділянкою. В міру переоформлення постійного користування землею дозволить значно збільшити бюджетні надходження плати за землю нівелюючи інфляційні процеси в державі.

 

8

Визначення показників результативності регуляторного акта

 Основним показником результативності даного регуляторного акту є суми річних надходжень до місцевого бюджету по платі за землю без урахування щорічної індексації грошової оцінки земель.

 

9

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

 

 Прийняття цього проекту рішення ради дозволить охопити всі питання встановлення ставок плати за землю та надання пільг по земельному податку без необхідності прийняття радою окремих рішень та збільшити надходження коштів до місцевого бюджету по платі за землю на 5-8 відсотків.

 

Проект спрямований на забезпечення ефективного використання земельних ділянок, рівних прав суб’єктів господарювання та збільшення обсягів надходжень до місцевого бюджету із збереженням диференційного співвідношення між розміром орендної плати в залежності від виду господарської діяльності

Підстава для розробки проекту

             Проект рішення Кремінської міської ради “ Про затвердження ставок земельного податку на 2016 рік в адміністративних межах Кремінської міської ради ” розроблений на забезпечення виконання вимог оновленого Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» податкового законодаства в межах виключної компетенції міської ради щодо встановлення  місцевих  податків,  затвердження  ставок  земельного  податку, орендної плати відповідно до Податкового  кодексу  України, надання  відповідно  до  чинного законодавства  пільг  по  місцевих  податках  і  зборах, а зокрема по земельному  податку.

Чинною редакцією Податкового кодексу України встановлено наступні діапазони ставок земельного податку: для земель сільськогосподарського використання не більше 1 %  нормативної грошової оцінки (далі – НГО) земельної ділянки, не більше 3 % від НГО для земель нормативну грошову оцінку яких проведено та у розмірі не більше 12 % від НГО за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності). При цьому Податковий кодекс визначає перелік земель що не оподатковуються земельним податком та користувачів, які в якості пільги звільняються від сплати земельного податку.

Розмір орендної плати за вимогами Податкового кодексу України встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. У місті орендна плата встановлюється у відповідності до порядку розрахунку розміру орендної плати, затвердженого рішенням міської ради

 

  Міський голова                                                                                         В.І. Гриценко

 

 

 

 

 

 

Категорія: Ріш міськради 61 сесія | Переглядів: 496 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz