№/№
|
Зміст
|
|
1.
|
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер (у разі базового відстеження дата прийняття і номер акта не зазначаються);
|
Рішення міської ради від 04.05.2011 №9/5 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами
на території міста Кремінна».
|
2.
|
Назва виконавця заходів з відстеження;
|
Секретар міської ради
|
3
|
Цілі прийняття акта;
|
Удосконалення порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Кремінна, забезпечення прозорості процедури одержання і погодження документів, які необхідні для отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, активізації діяльності розповсюджувачів зовнішньої реклами, сприяння розвиткові підприємництва в місті та поповнення міського бюджету
|
4
|
Строк виконання заходів з відстеження;
|
З 22.06.2015 про 22.06.2015
|
5
|
Тип відстеження (базове, повторне або періодичне);
|
періодичне
|
6
|
Методи одержання результатів відстеження;
|
Статистичний.
|
7
|
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта .
|
Визначення очікуваних результатів полягає у:
- простоті та доступності положень акту;
- простоті виконання вимог акту;
- врегулювання прав і обов’язків суб’єктів господарювання , на яких поширюється
даний акт;
- встановлення чіткого порядку здійснення розміщення в місті Кремінна зовнішньої реклами, порядку визначення площі місця розташування та розміру платежів за користування місцями, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Кремінна, для розташування об'єктів зовнішньої реклами.
|
8
|
Визначення показників результативності регуляторного акта
|
Надходження до міського бюджету від розміщення об’єктів зовнішньої реклами
Кількість суб’єктів підприємницької діяльності, які звернулися за отриманням дозволу на розміщення зовнішньої реклами .
Кількість встановлених пріоритетів на розміщення рекламних засобів -
Кількість скасованих дозволів на розміщення зовнішньої -0
|
9
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
|
Проведений моніторинг продемонстрував, що регуляторний акт - рішення сесії Кремінської міської ради від «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кремінна» є ефективним .
Надходження до міського бюджету за період за 2013 рік – 1404 грн. , 2014 рік -9126 грн., 2015 рік- 3510 грн.
Кількість суб’єктів підприємницької діяльності, які звернулися за отриманням дозволу на розміщення зовнішньої реклами - 2.
Кількість встановлених пріоритетів на розміщення рекламних засобів - 2
Кількість скасованих дозволів на розміщення зовнішньої -0
Застосоване в Прядку розміщення зовнішньої реклами у м. Кремінна зонування сприяло системному розміщенню рекламоносіїв. Зазначені заходи дозволили зменшити перенасичення центральної частини міста об’єктами зовнішньої реклами та окреслили подальші тенденції переміщення рекламоносіїв типу «біг-борд» за межі центральної частини міста.
|