№/№
|
Зміст
|
|
1.
|
Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер (у разі базового відстеження дата прийняття і номер акта не зазначаються);
|
рішення сесії Кремінської міської ради від 04.05.2011р. № 9/3 «Про затвердження Правил благоустрою на території м. Кремінна Луганської області».
|
2.
|
Назва виконавця заходів з відстеження;
|
Секретар міської ради
|
3
|
Цілі прийняття акта;
|
Ціль прийняття регуляторного акту встановлення порядку благоустрою та утримання об'єктів благоустрою міста Кремінна, визначення прав та обов’язків громадян у сфері благоустрою.
|
4
|
Строк виконання заходів з відстеження;
|
з 22.06.2015 по 22.07.2015
|
5
|
Тип відстеження (базове, повторне або періодичне);
|
періодичне
|
6
|
Методи одержання результатів відстеження;
|
Звітні матеріали та звітність міської ради.
|
7
|
Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, в т. ч. здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта
|
для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі статистичні показники:
- кількість приписів про усунення порушень правил благоустрою;
кількість протоколів про адміністративне правопорушення, складених за порушення правил благоустрою
|
8
|
Визначення показників результативності регуляторного акта
|
- кількість приписів про усунення порушень правил благоустрою :
- кількість протоколів про адміністративне правопорушення, складених за порушення правил благоустрою;
- надходження до бюджету
|
9
|
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
|
Проведене періодичне відстеження результативності регуляторного акта свідчать про зниження рівня порушень правил благоустрою, а, отже, про доцільність застосування рішення Кремінської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою м. Кремінна Луганської області».
З прийняттям регуляторного акта підвищилась свідомість та активність громадян та суб'єктів господарювання всіх форм власності стосовно необхідності укладання угод на видалення побутових відходів, що дає змогу попередити утворення несанкціонованих сміттєзвалищ та забруднення довкілля.
Завдяки встановлення чітких вимог стосовно підтримки благоустрою, розширено сферу впливу та відповідальності за порушення Правил.
Результати реалізації мають позитивну динаміку.
- кількість приписів про усунення порушень правил благоустрою :
2013 – 3600
2014- 4050
2015 - 613
кількість протоколів про адміністративне правопорушення, складених за порушення правил благоустрою
2013- 36
2014- 5
2015- 0
Надходження до бюджету
2013 рік – 7847 грн
2014 рік – 3365 грн.
2015 рік -1800
|