Четвер, 28.03.2024, 23:20
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 23 » Висновок коміссії з питань реалізації державної регуляторної політики Кремінської міської ради щодо відповідності проекту регуляторного акт
08:31
Висновок коміссії з питань реалізації державної регуляторної політики Кремінської міської ради щодо відповідності проекту регуляторного акт

 Висновок

коміссії з питань реалізації державної регуляторної політики Кремінської міської ради щодо відповідності проекту регуляторного акту «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податку ) з 01.01.2016 р.» 

 

« 08 »травня  2015 р.                                                                                  м. Кремінна  

                                

               Комісія з питань реалізації державної регуляторної політики Кремінської міської ради  розглянула проект регуляторного акту –рішення «  «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податку ) з 01.01.2016 р.»   на дотримання  вимог ст.4, 8 Закону України « Про засади  державної регуляторної політики у сфері господарчої діяльності»( далі Закон).

            За результатами здійсненого аналізу проекту- рішення сесії встановлено:    Відповідно до п.7 Закону проект включений до переліку регуляторних актів, які підлягають розгляду та затвердженню у 2015 р.

            Відповідно до Податкового кодексу України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» міські ради в межах своїх повноважень приймають  рішення про встановлення  податків і зборів.

             Аналіз впливу регуляторного акту проекту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податку ) з 01.01.2016 р.» підготовлено відповідно до вимог Закону України   «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

            Проблема, яку передбачається розв'язати з прийняттям цього рішення, полягає у проведенні заходів по затвердженню Положення про транспортний  податок на території міста Кремінна та встановлення  ставки податку з розрахунку на календарний рік у розмірі  25 тис. грн.. за кожен легковий автомобіль . який використовувався до 5 років і має об»єм циліндра двигуна понад 3000куб. см.

           Проект рішення підготовлено відповідно до статті 10, 12, 267 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (зі змінами і доповненнями).  

           Впровадження цього регуляторного акта буде сприяти надходженню додаткових коштів до міського бюджету, що надасть можливість збільшити видатки на утримання інфраструктури міста, покращити рівень утримання закладів освіти, культури та інше.     

           Основною ціллю проекту є комплексне удосконалення системи оподаткування з урахуванням змін у податковому законодавстві і підприємницькому середовищі, забезпечення її відповідності сучасним напрямкам податкової політики держави.

Впровадження регулювання надасть можливість здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог чинного законодавства. 

           Альтернативою зазначеному регулюванню є відмова від регулювання, при  якій Положення про транспортний податок на території міста  не буде відповідати нормам   Податкового кодексу України , «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».  

           Затвердження Положення забезпечить реалізацію державної податкової  політики та приведення регуляторного акта у відповідність чинному законодавству.   

           Проектом регламентовані розміри ставки податку.

           Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

-  ставки місцевих податків і зборів встановлюються місцевими радами;

- опублікування в засобах масової інформації та у мережі Інтернет з метою отримання зауважень та пропозицій щодо ставок місцевих податків і зборів; 

- врахування винесених з боку населення та суб’єктів підприємницької діяльності пропозицій та зауважень.  

           Кошти отримані від сплати податку зараховуються до міського бюджету, з якого здійснюється фінансування утримання  бюджетної сфери, в т.ч фінансування захищених статей витрат.

           Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати транспортного податку на території міста

           Прийняття запропонованого регуляторного акту забезпечить досягнення зазначених цілей регулювання з найменшими витратами для суб'єктів господарювання та громадян. 

           Органи місцевого самоврядування в разі прийняття запропонованого регуляторного акта понесуть мінімальні витрати, пов'язані з дотриманням процедури прийняття  регуляторного акта.

           Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений. Водночас він може бути переглянутий на підставі аналізу ефективності дії регуляторного акта або на підставі змін законодавства

           Розмір надходжень до місцевого бюджету буде становити 100 тис. грн. 

           Також аналізом регуляторного впливу визначені заходи за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.   На підставі вищезазначеного комісія зробила висновок що проект рішення «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податку ) з 01.01.2016 р »   відповідає вимогам  ст. 4.8 Закону « Про засади  державної регуляторної політики у сфері господарчої діяльності»

 

Голова комісії                                                                                            Л.В.Колесніченко

 

 

Категорія: Ріш міськради 61 сесія | Переглядів: 418 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz