П`ятниця, 29.03.2024, 04:04
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 23 » Про встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіально
08:31
Про встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіально

 

УКРАЇНА

КРЕМІНСЬКА  МІСЬКА  РАДА

КРЕМІНСЬКОГО  РАЙОНУ

ЛУГАНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

ШОСТОГО  СКЛИКАННЯ

 ШІСТДЕСЯТ ПЕРША СЕСІЯ

 

РІШЕННЯ № 61/2

 

 «17  » червня 2015 р.                                                                                                        м. Кремінна

 

Про встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту за земельні ділянки, які перебувають у  комунальній власності територіальної громади м. Кремінна

 

У зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року №74-VIII, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12.02.2015 року  № 191-VIII,  Закону України «Про внесення змін та визначення такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28 грудня 2014 року №76-VIII, керуючись ст. 12 Земельного кодексу України, Законом України «Про оренду землі» та ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Кремінська міська рада

Вирішила:

  1. Затвердити Порядок встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту за земельні ділянки, які перебувають у  комунальній власності територіальної громади   м. Кремінна (додаток ).
  2. Рішення 50 сесії 6 скликання від 18.06.2014 р № 50/11 «Про затвердження Порядку розрахунку орендної плати за земельні ділянки комунальної власності Кремінської міської ради» вважати такими, що втратили чинність.

3. Землевпорядному відділу виконавчого комітету Кремінської міської ради розрахунки розміру орендної плати за користування земельними ділянками комунальної власності здійснювати згідно затвердженого «ПОРЯДКУ» на підставі Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

4.        Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань землекористування, архітектури, благоустрою, будівництва та екології.

 

 

Міський голова                                                           В. І. ГРИЦЕНКО

 

 

                                                                 

                                                                  Затверджено:

                                                                                     рішення сесії Кремінської

                                                                                     міської ради 6 скликання

                                                                                від 17.06.2015 № 61/2

 

Порядок

встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту  за використання земельних ділянок, які перебувають у  комунальній власності територіальної громади м. Кремінна Луганської області.

 

1.Загальні положення

 

1.1. Порядок  встановлення розмірів орендної плати (та земельних сервітутів) за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності (надалі – «Порядок»), розроблений з метою створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення та справляння орендної плати за земельні ділянки.

1.2.  Порядок розроблений відповідно до вимог:

  • Земельного кодексу України;
  • Податкового кодексу України;
  • Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
  • Закону України «Про оренду землі»;
  • Інших нормативних актів.

1.3.  Порядок регламентує принципи встановлення розмірів  орендної плати за використання земельних ділянок та земельних сервітутів.

 

2. Порядок розрахунку розмірів орендної плати та земельних сервітутів

 

2.1. Оренда землі – це засноване на договорі  строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем і орендарем.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції.

Право земельного сервітуту - це право власника земельної ділянки на обмежене платне користування чужою земельною ділянкою (ділянками) та встановлюється договором сервітуту.

2.2. Орендна плата за земельні ділянки (та земельних сервітутів), які  перебувають у комунальній власності, справляється у грошовій формі і не може бути нижчою:

для земель сільськогосподарського призначення – 3% від нормативної грошової оцінки земель;

для інших категорій земель - 3% від нормативної грошової оцінки земель.

2.3. Орендна плата за земельні ділянки, які  перебувають у комунальній власності може бути більшою 12 відсотків нормативної грошової оцінки, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

2.4. Базою для обчислення орендної плати та земельного сервітуту є нормативна грошова оцінка земельної ділянки, яка надається в оренду (або встановлюється право сервітуту). Розмір орендної плати за земельні ділянки та земельного сервітуту встановлюється відповідно до їх функціонального призначення у розрізі економіко-планувальних зон м. Кремінна та селищ підпорядкованих місту згідно з грошовою оцінкою. Показники оцінки підлягають щорічного, станом на 1 січня, уточнення на коефіцієнт індексації відповідно до порядку, встановленого чинним законодавством України.

У договорі оренди або договорі земельного сервітуту обов’язково зазначається останній коефіцієнт індексації, від якого розраховано таку оцінку та з якого року вона діє.

2.5. Розмір річної орендної плати та земельного сервітуту встановлюється на рівні:

№ п/п

Вид цільового призначення земельної ділянки

Площа земельної ділянки, м²

% від нормативної грошової оцінки

1

Землі сільськогосподарського призначення

 

 

1.1

Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та фермерського господарства

-

3%

1.2

Для ведення особистого селянського господарства

-

3%

1.3

Для індивідуального та колективного садівництва

-

3%

1.4

Для городництва

-

3%

1.5

Для сінокосіння та випасання худоби

-

3%

1.6

Для іншого сільськогосподарського призначення

-

3%

2

Землі житлової та громадської забудови

 

 

2.1

Для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), в тому числі:

-

 

під забудовою

 

3%

сільськогосподарські угіддя

 

3%

2.2

Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку

-

3%

2.3

Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання (гуртожиток тощо)

-

3%

2.4

Для будівництва індивідуальних гаражів та колективного гаражного будівництва

-

3%

2.5

Для іншої житлової забудови

-

3%

2.6

Для будівництва та обслуговування будівель закладів охорони здоров’я та соціальної допомоги (стоматологічні кабінети, приватні клініки тощо)

до 100

12%

з 101 і більше

10%

2.7

Для будівництва та обслуговування громадських організацій

до 100

10%

з 101 і більше

8%

2.8

Для будівництва та обслуговування будівель закладів культурно-просвітницького обслуговування

до 100

12%

з 101 і більше

10%

2.9

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (магазини, аптеки, склади, МАФ тощо)

до 100

12%

з 101 до 500

10%

з 501 до 1000

8%

з 1001 і більше

6%

2.9.1

Для будівництва та обслуговування автозаправних станцій

-

12%

2.10

Для будівництва та обслуговування туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування( кафе, ресторани, бари, закусочні, літні майданчики та інші)

до 100

12%

з 101 до 500

10%

з 501 до 1000

8%

з 1001 і більше

6%

2.11

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

-

12%

2.12

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури

-

5%

2.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів комунального обслуговування (підприємства комунальної форми власності)

-

3%

2.14

Для будівництва та обслуговування закладів побутового обслуговування (перукарні, ательє, ремонтні майстерні, фотоательє тощо)

-

6%

2.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови (офіси, контори тощо)

до 100

10%

з 101 до 500

8%

з 501 і більше

6%

3.

Землі промисловості, транспорту, зв’язку та іншого призначення

-

 

3.1

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури (виробництво та розподілення газу)

-

12%

3.2

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості

до 1000

6 %

з 1001 до 10000

5%

з 10001 до 50000

4%

з 50001 і більше

3%

3.3

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства

до 5000

5%

з 5001 і більше

4%

3.4

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій (шино монтажна майстерня, платна автостоянка, станція техобслуговування тощо)

до 100

10%

з 101 до 500

8%

з 501 і більше

5%

3.5

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв’язку (мобільний зв'язок, телефонний зв’язок тощо)

до 100

12%

з 101 до 500

10%

з 501 і більше

8%

3.6

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів передачі електричної та теплової енергії

 

3%

 

         Розмір річної орендної плати для платників, які не ввійшли до даного переліку, встановлюється у кожному окремому випадку рішенням сесії.

У випадку, якщо суб’єкт підприємницької діяльності здійснює на одній земельній ділянці декілька видів діяльності, за основу при визначенні розміру орендної плати береться більший відсоток від нормативної грошової оцінки.

У випадках надання земельних ділянок для розміщення літніх майданчиків, кіосків, лотків, що використовуються на термін менший одного року, при розрахунку орендної плати застосовувати ставку орендної плати за землю у розмірі 12 відсотків від грошової оцінки земельної ділянки.

Для земельних ділянок, які надаються під забудову, орендна плата визначається окремо на період будівництва і на період експлуатації об'єкту містобудування та зазначається в одному договорі оренди. У разі подовження у встановленому порядку строків будівництва розмір орендної плати встановлюється:

- для житлових будинків на рівні, визначеному для періоду будівництва;

- для усіх інших об'єктів на рівні, визначеному для періоду експлуатації.

Максимальний розмір орендної плати у розмірі 12% встановлюється для суб’єктів підприємницької діяльності (орендар), який протягом 3-х місяців після прийняття рішення сесії міської ради про надання в оренду земельної ділянки не уклав договір оренди землі та не провів у встановленому законом порядку реєстрацію права оренди.

3. РОЗМІР, ФОРМА І ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ

3.1. Розмір, форма і строки внесення орендної плати та земельного сервітуту за землю встановлюється на підставі вимог чинного законодавства, цього Положення та зазначається у договорі оренди земельної ділянки.

3.2. Орендна плата та земельні сервітути обчислюється та сплачується з дня виникнення права користування земельною ділянкою або закінчення попереднього договору оренди або договору сервітуту.

У разі припинення права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у користуванні у поточному році.

3.3. Орендна плата за земельні ділянки та земельні сервітути справляється виключно у грошовій формі. Внесення орендної плати здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування коштів через фінансові установи у строки, визначені договором оренди відповідно до вимог чинного законодавства.

3.4. Договором оренди та сервітуту повинна  передбачатися щомісячна орендна плата виходячи з її річного розміру, визначеного згідно з розділом 2 цього Положення.

4. ЗМІНА РОЗМІРУ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ

4.1. Встановлений згідно з розділом 2 цього Положення розмір орендної плати підлягає обов'язковому перегляду у разі:

а/ зміни функціонального використання земельної ділянки, передбаченого договором;

б/ змін в діючому законодавстві;

в/ змін нормативної грошової оцінки.

4.2. Розмір орендної плати не є сталим та змінюється у зв'язку з проведенням щорічної індексації грошової оцінки.

4.3. Орендар має право вимагати відповідного зменшення орендної плати в разі, якщо стан орендованої земельної ділянки погіршився не з його вини, що підтверджено належними документами.

Рішення про зменшення орендної плати приймається Кремінською міською радою.

4.4. У інших випадках перегляд розміру орендної плати може здійснюватися лише за письмовою згодою сторін та у порядку, визначеному договором оренди земельної ділянки.

5. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ОРЕНДНОЇ ПЛАТИ ЗА ЗЕМЛЮ

5.1. Орендна плата вноситься Орендарем щомісячно згідно умов договору оренди.

5.2 За несвоєчасне внесення орендної плати нараховується пеня на суму податкового боргу із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті, відповідно до Податкового кодексу України.

5.3. Внесення орендної плати на майбутній період оренди допускається на термін не більше одного року.

5.4. Плата за оренду землі зараховується до міського бюджету у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України для плати за землю.

5.5. Контроль за правильністю обчислення, своєчасністю подачі податкової декларації до органу державної податкової служби, повнотою і своєчасністю сплати орендної плати до міського бюджету здійснює Рубіжанська ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганскій області.

6. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ ЗЕМЛІ

   - рішення міської ради про надання земельної ділянки в оренду;

 - результати конкурсу чи аукціону – у разі набуття права на оренду земельної ділянки на конкурентних засадах;

 - акт перенесення меж земельної ділянки, яка надається в оренду, на місцевість – у разі не визначення їх у натурі;

 - проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки – у разі надання її в оренду зі зміною цільового призначення.

- технічна документація землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)

- технічна  документація  із  землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права сервітуту.

 

Секретар ради                                                             Л.В. Колесніченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Ріш міськради 61 сесія | Переглядів: 524 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz