Субота, 21.12.2024, 16:22
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
 
Головна » 2016 » Квітень » 25 » Аналіз регуляторного впливу (земельний податок)
12:00
Аналіз регуляторного впливу (земельний податок)

Аналіз регуляторного впливу

проект рішення сесії Кремінської міської ради 

«Про затвердження ставок земельного податку в адміністративних межах Кремінської міської ради»

 

  1. Визначення проблеми

 

Проблема полягає у необхідності проведення щорічного перегляду та прийняття нормативного документа, який би встановлював порядок нарахування земельного податку за користування земельними ділянками.

Необхідність встановлення ставок земельного податку обумовлена ст. 12,  284 Податкового Кодексу України.

В разі прийняття регуляторного акту «Про затвердження ставок земельного податку в адміністративних межах Кремінської міської ради» надходження до бюджету складатимуть  очікувано 350 тис. грн, що становить  5% від загального бюджету громади. Кошти сплати земельного податку  скеровуються до місцевого бюджету. Тому диференціація розмірів земельного податку з врахуванням категорії земельних ділянок, які знаходяться в користуванні або у власності, а також реалізація завдань стратегії розвитку земельних відносин в місті та селищах дозволить збільшити надходження до бюджету та підвищити ефективність землекористування.

Основні групи, на які зазначена проблема справляє вплив є:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

-

Держава

+

-

Суб’єкти господарювання,

+

-

у тому числі:

суб’єкти малого підприємництва

+

-

 

Встановлення ставок податку за землю не підпадає під вплив елементів механізму функціонування ринку.

         Оскільки статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що до виключної компетенції міської ради  належить вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин, а Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28 грудня 2014 року №71-VIII повноваження щодо встановлення ставок земельного податку покладені на органи місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує року, в якому планується їх застосування, має бути створена відповідна правова основа яка потребує державного регулювання.

 

  1. Цілі державного регулювання

         Основною метою  прийняття  відповідного рішення  є виконання  вимог ст. 270-274, 281-283, 284, 288, 289  Податкового кодексу України, що дозволить забезпечити відповідність розмірів ставок відповідно до законодавчих вимог та надасть можливість отримання надходжень до бюджету.

         За умови не встановлення ставок земельного податку рішенням міської ради, відповідно до пункту 271.2 статті 271 Податкового кодексу України, земельний податок буде нараховано за минулорічними ставками, без застосування коефіцієнту індексації НГО землі, що призведе до втрат міського бюджету. Це суперечить  регуляторним принципам.

 

  1. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 

Альтернатива 1

Неприйняття даного регуляторного акту (відмова від регулювання).  

Альтернатива 2

Встановлення ставок земельного податку на державному рівні

Альтернатива 3

Прийняття Кремінською міською радою рішення “Про затвердження ставок земельного податку в адміністративних межах Кремінської міської ради”, встановлення ставок земельного податку у відповідність з чинним законодавством.

        

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

 

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Відсутні

Зменшення надходжень до місцевого бюджету.

Альтернатива 2

Відсутні

Зменшення надходжень до місцевого бюджету.

Альтернатива 3

  1. Врахування змін у чинному законодавстві у сфері земельних відносин та оподаткування. Дотримання чинного законодавства.
  2. Зростання надходжень до міського бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою міста, потреб громади міста, фінансування місцевих програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу.

3. Прозорість і гласність у процесі формування розміру плати за землю підвищить імідж місцевої влади.

1. Адміністрування регуляторного акту

2. Контроль за виконанням вимог регуляторного акту

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

 

 

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Зменшення оподаткування

Відсутність коштів на благоустрій території

Альтернатива 2

Зменшення оподаткування

Відсутність коштів на благоустрій території

Альтернатива 3

Вирішення соціально-економічних проблем громади міста за рахунок збільшення надходжень до бюджету.

Витрати пов’язані зі сплатою земельного податку.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

 

великі

середні

малі

мікро

разом

Кількість суб’єктів підприємницької діяльності, що підпадають під дію регулювання, одиниць

-

-

26

24

50

Питома вага групи у загальній кількості, %

-

-

51

49

х

 

 

 

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Зменшення оподаткування

Відсутні

Альтернатива 2

Зменшення оподаткування

Відсутні

Альтернатива 3

1.Активізація суб’єктів господарювання, стимулювання ефективності використання земельного фонду.

2.Забезпечення прозорості та відкритості при взаємовідносинах між міською радою та суб’єктами господарської діяльності

Витрати пов’язані зі сплатою земельного податку

Оцінюючи визначені альтернативи слід зазначити, що перша та друга альтернативи не є прийнятними, оскільки вони ведуть до порушень норм діючого законодавства та зменшенню надходжень до бюджету. Прийняття третьої  альтернативи дасть можливість досягти цілей державного регулювання в найкоротший термін на виконання законодавчих норм.

Оскільки на території Кремінської міської ради відсутні середні та великі підприємства сумарні витрати для суб’єктів господарювання згідно Додатку 2 та Додатку 3 не розраховуються.

 

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.

Рейтинг результативності  (досягнення цілей при вирішенні проблеми)

Бал результативності (за

4-х бальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

Альтернатива 1

1

порушення діючого законодавства, зменшення надходжень до місцевого бюджету.

Альтернатива 2

1

порушення діючого законодавства, зменшення надходжень до місцевого бюджету.

Альтернатива 3

4

цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті у повній мірі (проблема більше існувати не буде: виконання вимог законодавства та збільшення надходжень до бюджету).

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи із рейтингу

Альтернатива 1

Зменшення оподаткування

Зменшення надходження до бюджету

Порушення вимог діючого законодавства становить низький рейтинг даної альтернативи.

Альтернатива 2

Зменшення оподаткування

Зменшення надходження до бюджету

Порушення вимог діючого законодавства становить низький рейтинг даної альтернативи.

Альтернатива 3

Відповідність вимогам чинного законодавства, збільшення надходжень до бюджету

Сплата земельного податку

Прийняття даної  альтернативи дасть можливість вирішити визначені проблеми в найбільш короткий термін, з найменшими витратами

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Порушення діючого законодавства, зменшення надходжень до місцевого бюджету

Зміни в діючому законодавстві

Альтернатива 2

Порушення діючого законодавства, зменшення надходжень до місцевого бюджету

Зміни в діючому законодавстві

Альтернатива 3

Відповідність чинному законодавству; прозорість процедури; рішення зазначеної проблеми в найкоротший строк

Зміни в Податковому Кодексі

 

     5. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

         Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку в адміністративних межах Кремінської міської ради”.

Заходи, які повинні здійснити органи влади для впровадження зазначеного регуляторного акта:

- отримати пропозиції від юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб щодо встановлення ставок земельного податку;

- провести моніторинг ставок оподаткування в селах, містах Луганської області;

- підготувати відповідний проект рішення та винесення його на розгляд сесії сільської ради;

- провести аналіз витрат та вигод від прийняття даного рішення;

- проінформувати суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб про вимоги прийнятого регуляторного акту;

- здійснити контроль за СПД та фізичними особами щодо своєчасного подання декларацій з сплати за землю;

- підготувати звіт.

 

 

  1. Тест малого підприємництва.

Підстава і пов’язані норми регуляції: Норми Податкового кодексу України ст. 270-274, 281-289; Закон України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», Закон України «Про місцеве самоврядування».

 

Консультації з представниками мікро- та макро підприємництва, та громадськістю щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання для суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «12» квітня 2016 року по «15» березня 2016 року.

 

Таблиця 1

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі, тощо), інтернет - консультації прямі (інтернет форуми,соціальні мережі тощо), запити (до підприємців,експерті, науковців тощо)

Кількість учасників консультації, осіб

Основні результати консультації

1

Круглий стіл з представниками малого та мікро бізнесу

27

Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок земельного податку

2

Нарада з представниками громадської організації «Наша Громада»

7

Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок земельного податку

3

Консультативна зустріч з фахівцями регіональної Державної фіскальної служби

2

Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок земельного податку в межах населених пунктів міської ради інспектор Державної фіскальної служби повинен виконати такі процедури:

  • здійснити контроль за СПД щодо надання декларації з плати за землю;
  • підготувати звіт за результатами регулювання.

4

Робоча нарада з представниками депутатського корпусу – засідання земельної комісії

5

Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок земельного податку

5

Засідання робочої групи з делегованих представників суб’єктів підприємницької діяльності, громадськості, депутатів міської ради

11

Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок земельного податку

 

Вимірювання впливу регулювання на суб’єкти малого підприємництва (мікро- та малі) та громадян

 

Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання:  50 ; у тому числі малого підприємництва   26  та мікропідприємництво   24.

Кількість платників податку на землю громадян – 12340, із них пільговиків - 7740

Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив складає: 33%, питома вага суб’єктів  мікропідприємства - 67%.

Джерело: Дані управління Державної фіскальної служби в Кремінському районі.

Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Це регулювання є разовим, тому в рамках використання методики стандартних витрат розрахунок здійснюється для разового застосування процедур (на один рік)

  1. Оцінка «прямих витрат» суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

Витрати на обладнання або інші прямі витрати регулюванням не вимагається

1

Процедура придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) – вартість обладнання

0,00

2

Процедура повірки  та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

0,00

3

Процедури експлуатації обладнання (витратні матеріали)

0,00

4

Процедури обслуговування обладнання

0,00

 

5

Інші процедури

---------

6

Разом, гривень

0,00

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

50

8

Сумарно, гривень (ряд 6*ряд 7)

0,00*50=0,00 (сума А)

  1. Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Розрахунок вартості 1 людино-години

Норма робочого часу на тиждень становить 40 годин на тиждень.

При мінімальній заробітній платі 1378 грн та у погодинному розмірі 8,61 грн.

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

0,5*8,61*1=4,31 грн

 

Витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт

0,5 години

(Ознайомлення з рішенням щодо прийнятих ставок, пошук тексту рішення Кремінської міської ради «Про затвердження ставок земельного податку в адміністративних межах Кремінської міської ради» на офіційному сайті Кремінської міської ради та районному ЗМІ )

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

Юр.особи 0,5*8,61*1=4,31 грн

ФОП 0,1*8,61*1=0,86 грн

 

Витрати часу на розробку та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого бізнесу процедур на впровадження вимог регуляторного акта

Оціночно: Для підприємств малого бізнесу (юридичні особи) – 0,5 години; для фізичних-осіб підприємців – 0,1 години.

11

Процедури офіційного звітування

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

(1+0,2+0,5)*8,61*1*1=14,64 грн

 

Витати часу на отримання інформації про звіт щодо регуляторного акта. Отримання необхідних форм та визначання органу що приймає звіти та місця звітності

Оціночно: 1 година.

(Знаходження бланку Податкової декларації з плати за землю, уточнення місця знаходження та часи прийому Державної  фіскальної служби, уточнення подання інформації до відповідного відділу фіскальної служби (за списком чи «жива» черга). Уточнення особливостей заповнення Податкової декларації з плати за землю)

 

Витрати часу на заповнення звітних форм

Оціночно : 0,2 години

(Визначення ставки земельного податку та заповнення Декларації)

 

Витрата часу на передачу звітних форм

Оціночно : 0,5 годин

(Передача звіту до Державної фіскальної служби)

 

Оцінка витрат часу на корегування помилок

Оціночно: 0, 15 години. Оціночно природний рівень похибок при заповненні декларацій 5% від загальної кількості

12

Процедури суб’єкта щодо забезпечення процесу перевірок

 Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

0,00

 

Витрати часу на забезпечення процесу перевірки

Відсутні. Перевірки відбуваються під час прийняття декларації інспектором державної фіскальної служби; окремі перевірки відсутні, мораторій встановлено Постановою КМУ № 408 від 13.08.2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами»

13

Інші процедури

-------

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

Усього витрат часу суб’єктів малого бізнесу на адміністративні процедури виконання регулювання

4,31+4,31+14,64=23,26 – юр. особи.

4,31+0,86+14,64=19,81 – мікропідприємства.

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання

26- юр. особи.

24- мікропідприємства.

16

Сумарно, грн

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15),

23,26 *26= 604,76 грн – юр. особи.

19,81 * 24=475,44 грн – мікропідприємства.

(Сума Б) разом 1080,2 грн

 

  1. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

         Державний орган для якого проводиться розрахунок вартості адміністрування регулювання:

                                     Кремінська міська  рада             

 

Процедури регулювання суб’єктів малого підприємництва

Планові витрати часу на процедур

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб»єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що належать до сфери відповідної процедури

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), грн

1 Процедура обліку суб’єкта господарювання, що знаходиться у сфері регулювання

-

-

-

-

-

2 Процедури поточного контролю над суб’єктом господарювання, що знаходиться у сфері регулювання

0,25

18,35

(40 год на тиждень , 160 год/міс;

з розрахунку

2936,0 грн на міс

(2936,0/160=18,35грн на міс.)

1

26+24=50

229,38 грн

=

0,25*18,35*50

у т.ч. камеральні

-

-

-

-

-

у т.ч. виїзні

-

-

-

-

-

3 Процедури підготовки, затвердження та опрацювання актів про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4 Процедури реалізації рішень щодо порушення вимог регулювання (на одиницю)

-

-

-

-

-

5 Процедури оскарження рішень суб»єктами господарювання (на одиницю)

-

-

-

-

-

6 Процедури підготовки звітності за результатами регулювання

0,25

18,35

(з розрахунку 2936,0 грн на міс.)

1

50

229,38 грн

=

0,25*18,35*50

7 Витрати часу на інші адміністративні процедури

-

-

-

-

-

Разом за органом державного регулювання за рік

-

-

-

-

458,76 грн

Сумарно за органом державного регулювання за 5 років

-

-

-

-

-

 

Рубіжанська ОДПІ Державної фіскальної служби

Процедури регулювання суб’єктів малого підприємництва

Планові витрати часу на процедур

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що належать до сфери відповідної процедури

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), грн

1 Процедура обліку суб’єкта господарювання, що знаходиться у сфері регулювання

-

-

-

-

-

2 Процедури поточного контролю над суб’єктом господарювання, що знаходиться у сфері регулювання

0,05

18,75

(з розрахунку 3000,0 грн на міс.)

1

26+24=50

 

46,88 грн

=

0,05*18,75*1*50

у т.ч. камеральні

 

 

 

 

 

у т.ч. виїзні

 

 

 

 

 

3 Процедури підготовки, затвердження та опрацювання актів про порушення вимог регулювання

 

 

 

 

 

4 Процедури реалізації рішень щодо порушення вимог регулювання (на одиницю)

0,05

18,75

(з розрахунку 3000,0 грн на міс.)

1

50

46,88 грн

=

0,05*18,75*1*50

5 Процедури оскарження рішень суб’єктами господарювання (на одиницю)

 

 

 

 

 

6 Процедури підготовки звітності за результатами регулювання

0,25

18,75

(з розрахунку 3000,0 грн на міс.)

1

26+24=50

234,38 грн

=

0,25*18,75*1*50

7 Витрати часу на інші адміністративні послуги

-

-

-

-

-

Разом за органом державного регулювання за рік

-

-

-

-

328,14 грн

Сумарно за органом державного регулювання за 5 років

-

-

-

-

-

 

№ п/п

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання на рік, грн.

Сумарні витрати на адміністрування регулювання на 5 років, грн

1

Кремінська міська рада

458,76

-

2

Рубіжанська ОДПІ Державної фіскальної служби

328,14

-

 

Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

458,76+328,14=786,90 (сума В)

-

 

Сума регулювання  на рік

Сумарно сектор малого бізнесу та орган влади

(Сума А рік + Сума Б рік + Сума В рік)

1080,2 грн

(0,00+604,76+475,44)

 

 

 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

1

Оцінка «прямих витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

0,00 грн

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва, необхідних для виконання регулювання та звітування

Юр. 23,26 грн

Фіз. 19,81 грн

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

Юр. 23,26 грн

Фіз. 19,81 грн

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

566,55 грн

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

Юр. ос. 0+23,26+566,55=589,81 грн

ФОП 0+19,81+566,55=586,36 грн

 

Враховуючи те, що запропонований строк дії регулювання безстроковий, розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва за п’ять років та розроблення коригуючих (пом’якшувальних)  заходів для малого підприємництва не проводиться

 

  1. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

Згідно ст. 285 Податкового Кодексу України  дане рішення діє один бюджетний період, базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік. Строк дії регуляторного акту з 01.01.2017 по 31.12.2017 роки.

 

  1. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

  1. Розмір надходжень до міського бюджету, пов’язаних з дією акта збільшиться – оціночно становитиме 350 тис. грн.;
  2. Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб (платників земельного податку), на яких поширюватиметься дія запропонованого регуляторного акту: малі підприємства – 26, фізичні особи – підприємці – 24; фізичні особи – 4600 осіб.
  3. Розмір коштів і час, що витрачається суб’єктами підприємницької діяльності на виконання вимог регулювання – оціночно складає для юридичних осіб 2,7 години, для фізичних осіб- підприємців 2,45 години; в грошовому розмірі витрати складають  - 756,54 грн разом.
  4. Рівень поінформованості платників  податку з основних положень регуляторного акту – високий. Цей рівень забезпечується опублікуванням регуляторного акта на сайті районної ради та ознайомлення з положеннями цього акта всіх суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб при зверненні до міської ради, а також шлях публікацій відповідних повідомлень про підготовку та прийняття регуляторних актів в районній газеті «Кремінщина» (кількість підписантів – 1785 осіб – громада міста Кремінна).

 

  1. Визначення заходів за допомогою яких здійснюється відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Відстеження  результативності  рішення  Кремінської міської ради здійснюватиметься у  відповідності до статті 10 Закону України "Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

         До набрання чинності регуляторним актом було здійснено базове відстеження результативності дії акта.

Метод проведення відстеження результативності – статистичний.

Шляхом аналізу статистичних даних, наданих Кремінським відділенням Державної фіскальної служби, землевпорядним відділом міської ради, щодо надходжень  зазначених податків та кількості платників податку, також з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, через рік буде здійснено повторне відстеження результативності дії акта, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Категорія: Проекти регуляторних актів | Переглядів: 455 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz