Аналіз регуляторного впливу
Проект рішення сесії Кремінської міської ради
«Про встановлення розмірів орендної плати
за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності
територіальної громади м. Кремінна»
- Визначення проблеми
Проблема полягає у необхідності проведення перегляду та прийняття нормативного документа, який би встановлював порядок нарахування орендної плати за користування земельними ділянками в залежності від розміру земельних ділянок. Існує реальна зацікавленість суб’єктів господарської та підприємницької діяльності в оформленні права оренди земельних ділянок.
Необхідність встановлення ставок орендної плати за землю обумовлена статтею 12, 288 Податкового Кодексу України. В разі прийняття регуляторного акту «Про встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Кремінна» надходження до бюджету складатимуть очікувано 1900,5 тис. грн., що становить 25% від загального бюджету громади. Кошти за оренду земельних ділянок скеровуються до місцевого бюджету. Тому диференціація розмірів орендної плати з врахуванням комерційної цінності земельних ділянок, які здаються в оренду, а також реалізація завдань стратегії розвитку земельних відносин в місті та селищах міської ради дозволить збільшити надходження до бюджету та підвищити ефективність землекористування.
Основні групи, на які зазначена проблема справляє вплив є:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
+
|
-
|
Держава
|
+
|
-
|
Суб’єкти господарювання,
|
+
|
-
|
у тому числі:
суб’єкти малого підприємництва
|
+
|
-
|
Встановлення ставок орендної плати за землю не підпадає під вплив елементів механізму функціонування ринку.
- Цілі державного регулювання
Основною метою даного регулювання є вдосконалення земельних відносин у сфері оренди землі на основі встановлення економічно обґрунтованих, справедливих, єдиних ставок орендної плати, диференціації ставок в залежності від функціонального призначення земельної ділянки.
Даним рішенням передбачається привести відносини з оренди землі на території громади у відповідність до норм чинного законодавства, вдосконалити і визначити прозорий механізм розрахунку орендної плати, залежно від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, як передбачено чинним законодавством, з метою ефективного використання земельних ділянок, які знаходяться у комунальній власності міста, отримання додаткових надходжень до бюджету від оренди землі, сприяння розвитку малого та середнього бізнесу на території громади та більш м’який підхід для залучення інвесторів.
- Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
Альтернатива 1
|
неприйняття даного регуляторного акта (відмова від регулювання).
|
Альтернатива 2
|
встановлення ставок орендної плати на державному рівні
|
Альтернатива 3
|
прийняття Кремінською міською радою рішення «Про встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Кремінна», встановлення ставок орендної плати у відповідність до норм чинного законодавства.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Відсутні
|
Відмова орендарів від сплати орендної плати за землю та від землекористування що призведе до зменшення надходжень до місцевого бюджету
|
Альтернатива 2
|
Відсутні
|
Використання земельних ділянок без оформлення відповідних документів що призведе до втрат надходжень до місцевого бюджету
|
Альтернатива 3
|
1. Зростання надходжень до міського бюджету, що забезпечить додаткові можливості для досягнення соціально-економічного розвитку та вирішення проблем благоустрою міста та селищ, потреб громади, фінансування місцевих програм та збалансування інтересів усіх учасників регуляторного процесу.
2. Прозорість і гласність у процесі формування розміру орендної плати за землю підвищить імідж місцевої влади.
3. Досягнення встановлених цілей з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та органу місцевого самоврядування.
|
1.Адміністрування регуляторного акта, складання додаткових угод
2. Контроль за виконанням вимог регуляторного акта
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Збільшення оподаткування
|
1.Збільшення скарг від суб’єктів господарювання стосовно значного навантаження, яке спричинили існуючі ставки орендної плати.
2.Збільшення податкового боргу.
3.Відмова від землекористування
|
Альтернатива 2
|
Зменшення оподаткування
|
Відсутність коштів на благоустрій території і розвиток міста
|
Альтернатива 3
|
1.Зменшення оподаткування, зменшення податкового навантаження. 2.Врегулювання використання земельних ділянок до вимог законодавства.
3.Вирішення соціально-економічних проблем громади
|
Необхідність укладання додаткових угод до договорів оренди землі при перегляді ставки орендної плати за землю.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
|
великі
|
середні
|
малі
|
мікро
|
разом
|
Кількість суб’єктів підприємницької діяльності, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
-
|
-
|
48
|
96
|
144
|
Питома вага групи у загальній кількості, %
|
-
|
-
|
33,3
|
66,7
|
х
|
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Збільшення оподаткування
|
Велике фінансове навантаження на малий та мікро бізнес
|
Альтернатива 2
|
Зменшення оподаткування
|
Відсутність коштів на благоустрій території і розвиток міста
|
Альтернатива 2
|
1.Змешення оподаткування та податкового навантаження.
2.Активізація суб’єктів господарювання, стимулювання ефективності використання земельного фонду.
3.Забезпечення прозорості та відкритості при взаємовідносинах між міською радою та суб’єктами господарської діяльності
|
1.Витрати пов’язані з внесенням змін до договорів оренди
2.Витрати пов’язані зі сплатою орендної плати за землю
|
Оцінюючи визначені альтернативи слід зазначити, що перша та друга альтернативи не є прийнятною, оскільки вони ведуть до порушень прав суб’єктів господарювання. Прийняття третьої альтернативи дасть можливість досягти цілей державного регулювання в найкоротший термін на виконання законодавчих норм.
Оскільки на території Кремінської міської ради відсутні середні та великі підприємства сумарні витрати для суб’єктів господарювання згідно Додатку 2 та Додатку 3 не розраховуються.
- Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.
Рейтинг результативності (досягнення цілей при вирішенні проблеми)
|
Бал результативності (за
4-х бальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного балу
|
Альтернатива 1
|
2
|
За 2015-2016 роки сумарний коефіцієнт індексації становить 1,79, що призвело до великого фінансового навантаження на малий та мікро бізнес, збільшення податкового боргу, відмова від землекористування
|
Альтернатива 2
|
1
|
Порушення діючого законодавства, зменшення надходжень до місцевого бюджету
|
Альтернатива 3
|
4
|
Зменшення навантаження на малий та мікро бізнес, більш м’який підхід для залучення інвестицій, цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті у повній мірі (проблема більше існувати не буде: виконання вимог законодавства та стабільне надходжень до бюджету).
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи із рейтингу
|
Альтернатива 1
|
Збільшене навантаження на малий та середній бізнес
|
Зменшення надходження до бюджету
|
Порушення прав суб’єктів господарювання становить низький рейтинг даної альтернативи.
|
Альтернатива 2
|
Зменшення оподаткування
|
Зменшення надходження до бюджету
|
Порушення вимог діючого законодавства становить низький рейтинг даної альтернативи.
|
Альтернатива 3
|
Відповідність вимогам чинного законодавства, зменшення скарг від суб’єктів господарювання стосовно значного навантаження, яке спричинили попередні ставки орендної плати
Збільшення надходжень до міського бюджету в частині орендної плати за землю, внаслідок збільшення кількості укладених договорів оренди земельних ділянок
|
Сплата орендної плати
|
Прийняття даної альтернативи дасть можливість вирішити визначені проблеми в найбільш короткий термін, з найменшими витратами,
дозволить організувати уніфікований підхід до обрахунку розміру орендної плати та укладення договорів оренди.
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи /причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1
|
Порушення діючого законодавства, змішення податкового навантаження, зменшення кількості землекористувачів
|
Зміни в діючому законодавстві
|
Альтернатива 2
|
Порушення діючого законодавства, зменшення надходжень до місцевого бюджету
|
Зміни в діючому законодавстві та Податковому кодексі
|
Альтернатива 3
|
Відповідність чинному законодавству; рівні умови визначеності відносно розміру орендної плати за землю; прозорість процедури; рішення зазначеної проблеми в найкоротший строк
|
Зміни в Податковому Кодексі
|
5. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення Кремінської міської ради “Про встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Кремінна”.
Заходи, які повинні здійснити органи влади для впровадження зазначеного регуляторного акта:
- отримати пропозиції від юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб щодо встановлення ставок орендної плати;
- провести моніторинг ставок орендної плати в селищах, містах Луганської області;
- підготувати відповідний проект рішення та винесення його на розгляд сесії міської ради;
- провести аналіз витрат та вигод від прийняття даного рішення;
- проінформувати суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб про вимоги прийнятого регуляторного акту;
- здійснити контроль за СПД та фізичними особами щодо своєчасного подання декларацій з сплати за землю;
- підготувати звіт.
- Тест малого підприємництва.
Підстава і пов’язані норми регуляції: Норми Податкового кодексу України ст. 270-274, 281-283, 288, 289; Земельного кодексу України; Закону України «Про оренду землі»; Закону України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування».
Консультації з представниками мікро- та макро підприємництва
щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання для суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «12» квітня 2016 року по «15» квітня 2016 року.
Таблиця 1
|
№
|
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі, тощо), інтернет - консультації прямі (інтернет форуми,соціальні мережі тощо), запити (до підприємців,експерті, науковців тощо)
|
Кількість учасників консультації, осіб
|
Основні результати консультації
|
1
|
Круглий стіл з фізичними особами – підприємцями у сфері торгівельної діяльності
|
11
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати за земельні ділянки
|
2
|
Круглий стіл з юридичними особами
|
9
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати за земельні ділянки
|
3
|
Робоча зустріч з суб’єктами підприємницької діяльності у сфері громадського харчування
|
5
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати за земельні ділянки
|
4
|
Робоча зустріч з суб’єктами підприємницької діяльності у сфері побутового обслуговування
|
5
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати за земельні ділянки
|
5
|
Нарада з представниками громадської організації «Наша Громада»
|
7
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати за земельні ділянки
|
6
|
Робоча нарада з представниками депутатського корпусу – засідання земельної комісії
|
5
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати за земельні ділянки
|
7
|
Консультації з фахівцями регіональної Державної фіскальної служби
|
2
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати в межах населеного пункту інспектор Державної фіскальної служби повинен виконати такі процедури:
- здійснити контроль за СПД щодо надання декларації з плати за землю;
- підготувати звіт за результатами регулювання.
|
8
|
Засідання робочої групи з делегованих представників суб’єктів підприємницької діяльності, громадськості, депутатів міської ради
|
11
|
Уточнення процедур у результаті консультацій: для виконання регуляції щодо визначення ставок орендної плати за земельні ділянки
|
Вимірювання впливу регулювання на суб’єкти малого підприємництва (мікро- та малі)
Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 144 ; у тому числі малого підприємництва 48 та мікропідприємництво 98 .
Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив складає: 33,3%, питома вага суб’єктів мікропідприємства – 66,7%.
Джерело: Дані землевпорядного відділу апарату виконавчого комітету міської ради.
Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер
|
Найменування оцінки
|
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)
|
Періодичні (за наступний рік)
|
Витрати за п’ять років
|
Це регулювання є разовим, тому в рамках використання методики стандартних витрат розрахунок здійснюється для разового застосування процедур (на один рік)
|
- Оцінка «прямих витрат» суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
Витрати на обладнання або інші прямі витрати регулюванням не вимагається
|
1
|
Процедура придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) – вартість обладнання
|
0,00
|
2
|
Процедура повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування
|
0,00
|
3
|
Процедури експлуатації обладнання (витратні матеріали)
|
0,00
|
4
|
Процедури обслуговування обладнання
|
0,00
|
5
|
Інші процедури
|
---------
|
6
|
Разом, гривень
|
0,00
|
7
|
Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць
|
144
|
8
|
Сумарно, гривень (ряд 6*ряд 7)
|
0,00*144=0,00 (сума А)
|
- Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
|
Розрахунок вартості 1 людино-години
Норма робочого часу на тиждень становить 40 годин на тиждень.
При мінімальній заробітній платі 1378 грн. та у погодинному розмірі 8,61 грн.
|
9
|
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання
Формула:
витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм
|
0,5*8,61*1=4,31 грн.
|
|
Витрати часу на отримання інформації про регуляторний акт
|
0,5 години
(Ознайомлення з рішенням щодо прийнятих ставок орендної плати, пошук тексту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення розмірів орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Кремінна» на сайті Кремінської міської раді та у газеті «Кремінщина»)
|
10
|
Процедури організації виконання вимог регулювання
Формула:
витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур
|
Юр.особи 0,5*8,61*1=4,31 грн.
ФОП 0,1*8,61*1=0,86 грн.
|
|
Витрати часу на розробку та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого бізнесу процедур на впровадження вимог регуляторного акта
|
Оціночні: Для підприємств малого бізнесу (юридичні особи) – 0,5 години; для фізичних-осіб підприємців – 0,1 години.
|
11
|
Процедури офіційного звітування
Формула:
витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік
|
(1+0,2+0,5)*8,61*1*1=14,64 грн.
|
|
Витати часу на отримання інформації про звіт щодо регуляторного акта. Отримання необхідних форм та визначання органу що приймає звіти та місця звітності
|
Оціночні: 1 година.
(Знаходження бланку Податкової декларації з плати за землю, уточнення місця знаходження та часи прийому Державної фіскальної служби, уточнення подання інформації до відповідного відділу фіскальної служби (за списком чи «жива» черга). Уточнення особливостей заповнення Податкової декларації з плати за землю)
|
|
Витрати часу на заповнення звітних форм
|
Оціночні : 0,2 години
(Визначення ставки земельного податку та заповнення Декларації)
|
|
Витрата часу на передачу звітних форм
|
Оціночні : 0,5 годин
(Передача звіту до Державної фіскальної служби)
|
|
Оцінка витрат часу на корегування помилок
|
Оціночні: 0, 15 години. Оціночно природний рівень похибок при заповненні декларацій 5% від загальної кількості
|
12
|
Процедури суб’єкта щодо забезпечення процесу перевірок
Формула:
витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік
|
0,00
|
|
Витрати часу на забезпечення процесу перевірки
|
Відсутні. Перевірки відбуваються під час прийняття декларації інспектором державної фіскальної служби; окремі перевірки відсутні, мораторій встановлено Постановою КМУ № 408 від 13.08.2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами»
|
13
|
Інші процедури
|
-------
|
14
|
Разом, гривень
Формула:
(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)
Усього витрат часу суб’єктів малого бізнесу на адміністративні процедури виконання регулювання
|
4,31+4,31+14,64=23,26 – юр. особи.
4,31+0,86+14,64=19,81 – мікропідприємства.
|
15
|
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання
|
48- юр. особи.
96- мікропідприємства.
|
16
|
Сумарно, грн.
Формула:
відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15),
|
23,26 * 48=1116,48 грн. – юр. особи.
19,81 * 96=1901,76 грн. – мікропідприємства.
(Сума Б) разом 3018,24 грн.
|
- Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
Державний орган для якого проводиться розрахунок вартості адміністрування регулювання:
Кремінська міська рада
Процедури регулювання суб’єктів малого підприємництва
|
Планові витрати часу на процедур
|
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
|
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
|
Оцінка кількості суб’єктів, що належать до сфери відповідної процедури
|
Витрати на адміністрування регулювання (за рік), грн.
|
1 Процедура обліку суб’єкта господарювання, що знаходиться у сфері регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2 Процедури поточного контролю над суб’єктом господарювання, що знаходиться у сфері регулювання
|
1,25
|
18,35
(40 г од на тиждень , 160 г од/міс;
з розрахунку
2936,0 грн. на міс
(2936,0/160=18,35грн на міс.)
|
1
|
48+96=
144
|
3303,00 грн.
=
1,25*18,35*144
|
у т.ч. камеральні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
у т.ч. виїзні
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3 Процедури підготовки, затвердження та опрацювання актів про порушення вимог регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
4 Процедури реалізації рішень щодо порушення вимог регулювання (на одиницю)
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
5 Процедури оскарження рішень суб’єктами господарювання (на одиницю)
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
6 Процедури підготовки звітності за результатами регулювання
|
0,25
|
18,35
(з розрахунку 2936,0 грн. на міс.)
|
1
|
144
|
660,60 грн.
=
0,25*18,35*144
|
7 Витрати часу на інші адміністративні процедури
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Разом за органом державного регулювання за рік
|
-
|
-
|
-
|
-
|
3963,60грн
|
Сумарно за органом державного регулювання за 5 років
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Рубіжанська ОДПІ Державної фіскальної служби
Процедури регулювання суб’єктів малого підприємництва
|
Планові витрати часу на процедур
|
Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)
|
Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта
|
Оцінка кількості суб’єктів, що належать до сфери відповідної процедури
|
Витрати на адміністрування регулювання (за рік), грн.
|
1 Процедура обліку суб’єкта господарювання, що знаходиться у сфері регулювання
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
2 Процедури поточного контролю над суб’єктом господарювання, що знаходиться у сфері регулювання
|
0,05
|
18,75
(з розрахунку 3000,0 грн. на міс.)
|
1
|
48+96=144
|
135,00 грн.
=
0,05*18,75*1*144
|
у т.ч. камеральні
|
|
|
|
|
|
у т.ч. виїзні
|
|
|
|
|
|
3 Процедури підготовки, затвердження та опрацювання актів про порушення вимог регулювання
|
|
|
|
|
|
4 Процедури реалізації рішень щодо порушення вимог регулювання (на одиницю)
|
0,05
|
18,75
(з розрахунку 3000,0 грн. на міс.)
|
1
|
144
|
135,00 грн.
=
0,05*18,75*1*144
|
5 Процедури оскарження рішень суб’єктами господарювання (на одиницю)
|
|
|
|
|
|
6 Процедури підготовки звітності за результатами регулювання
|
0,25
|
18,75
(з розрахунку 3000,0 грн. на міс.)
|
1
|
144
|
675,00 грн.
=
0,25*18,75*1*144
|
7 Витрати часу на інші адміністративні послуги
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Разом за органом державного регулювання за рік
|
-
|
-
|
-
|
-
|
945,00 грн.
|
Сумарно за органом державного регулювання за 5 років
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
№ п/п
|
Назва державного органу
|
Витрати на адміністрування регулювання на рік, грн.
|
Сумарні витрати на адміністрування регулювання на 5 років, грн.
|
1
|
Кремінська міська рада
|
3963,60
|
-
|
2
|
Рубіжанська ОДПІ Державної фіскальної служби
|
945,00
|
-
|
|
Сумарно бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
|
3963,60+945,00=4908,60 (сума В)
|
-
|
|
Сума регулювання на рік
Сумарно сектор малого бізнесу та орган влади
(Сума А рік + Сума Б рік + Сума В рік)
|
7926,84 грн.
(0,00+3018,24 +4908,60)
|
|
- Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
№
|
Показник
|
Перший рік регулювання (стартовий)
|
1
|
Оцінка «прямих витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання
|
0,00 грн.
|
2
|
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва, необхідних для виконання регулювання та звітування
|
Юр. 23,26 грн.
Фіз. 19,81 грн.
|
3
|
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання
|
Юр. 23,26 грн.
Фіз. 19,81 грн.
|
4
|
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва
|
4908,60 грн.
|
5
|
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання
|
Юр. ос. 0+23,26+4908,60=4931,86 грн.
ФОП 0+19,81+4908,60=4928,41 грн.
|
Враховуючи те, що запропонований строк дії регулювання становить один рік, розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва за п’ять років та розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва не проводиться
- Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Згідно ст. 285, 288 Податкового Кодексу України дане рішення діє один бюджетний період, базовим податковим (звітним) періодом для орендної плати за землю є календарний рік. Строк дії регуляторного акта з 01.01.2017 по 31.12.2017 роки.
- Визначення показників результативності дії регуляторного акта
- Розмір надходжень до міського бюджету, пов’язаних з дією акта стане стабільним – оціночно становитиме 1900,5 тис. грн.
- Розмір податкової заборгованості до міського бюджету, пов'язаний з дією акта зменшиться – оціночно на 50 тис.грн.
- Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія запропонованого регуляторного акту: малого підприємництва 48 та мікропідприємництво 98 .
- Розмір коштів і час, що витрачається суб’єктами підприємницької діяльності на виконання вимог регулювання – оціночно складає для юридичних осіб 2,7 години, для фізичних осіб - підприємців 2,45 години; в грошовому розмірі витрати складають - 3018,24 грн. разом.
- Рівень поінформованості платників орендної плати з основних положень регуляторного акту – високий. Цей рівень забезпечується опублікуванням регуляторного акта на сайті міської ради та ознайомлення з положеннями цього акта всіх суб’єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб при зверненні до міської ради, а також шлях публікацій відповідних повідомлень про підготовку та прийняття регуляторних актів в районній газеті «Кремінщина» (кількість підписантів – 1785 осіб – громада міста Кремінна).
9.Визначення заходів за допомогою яких здійснюється
відстеження результативності дії регуляторного акта
Відстеження результативності рішення Кремінської міської ради здійснюватиметься у відповідності до статті 10 Закону України "Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
До набрання чинності регуляторним актом було здійснено базове відстеження результативності дії акта.
Метод проведення відстеження результативності – статистичний.
Шляхом аналізу статистичних даних, наданих Кремінським відділенням Державної фіскальної служби земельним відділом міської ради, щодо надходжень зазначених податків та кількості платників орендної плати, також з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, через рік буде здійснено повторне відстеження результативності дії акта, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.
|