П`ятниця, 19.04.2024, 04:11
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
 
Головна » 2013 » Листопад » 27 » Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кремінської міської ради.
09:53
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кремінської міської ради.

А Н А Л І З
регуляторного впливу до проекту рішення Кремінської міської ради.

«Про затвердження «Порядку розрахунку орендної плати за земельні ділянки комунальної власності Кремінської міської ради».

  1. Проблема, яку пропонується розв’язати:
    Відповідно ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», повноваження щодо встановлення Порядку розрахунку орендної плати покладені на органи місцевого самоврядування.
    У зв’язку з малим надходженням коштів від сплати орендної плати до місцевого бюджету та прийняття нормативної грошової оцінки по селищам виникла необхідність переглянути ПОРЯДОК розрахунку орендної плати за земельні ділянки комунальної власності Кремінської міської ради для суб’єктів підприємницької діяльності, юридичних осіб та громадян.
    Вказану проблему не можливо розв’язати за допомогою ринкових механізмів тому, що міська рада повинна сама розробити вище вказаний Порядок розрахунку орендної плати за земель ні ділянки комунальної власності.
  2. Визначення цілі:
    Виконання Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Податкового кодексу України, Земельного кодексу України, », Закону України «Про оренду землі», ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні.
  3. Характеристика та основні положення проекту рішення:
    Виконання законодавства України зорієнтоване на перегляді Порядку розрахунку орендної плати за земельні ділянки комунальної власності міської ради.
  4. Стан нормативно-правової бази у даній галузі правової політики:
    Ст. 288-290 Податкового кодексу України, Земельний кодекс України, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про оренду землі».
  5. Фінансове-економічнв обґрунтування:
    Міська рада відповідно до своїх повноважень розробляє порядок розрахунку орендної плати за земельні ділянки комунальної власності для суб’єктів підприємницької діяльності та громадян.
    Під час розробки вище вказаного Порядку враховано - цільове використання даної земельної ділянки; площа нерухомого майна та відстань розташування від центру населеного пункту.
  6. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей:
    Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей передбачених пунктом 2 даного аналізу.
    Впровадження рішення міської ради «Про затвердження «Порядку розрахунку орендної плати за земельні ділянки комунальної власності Креміської міської ради» після його прийняття має здійснюватися:
    - міською радою в частині оприлюднення рішення;
    - органом державної податкової служби на який покладено контроль за справлянням місцевих зборів та податків до місцевого бюджету.
    Дія акту поширюється на широке коло суб’єктів підприємницької діяльності (юридичних та фізичних осіб, громадян). Практичне запровадження даного рішення покладається на суб’єкти господарювання (юридичні та фізичні особи, громадяни) та податкову службу.
    У органів влади та суб’єктів господарювання є всі можливості та ресурси для впровадження та виконання даного регуляторного акту, а саме:
    - діючі законодавчі акти надають право органам місцевого самоврядування прийняти зазначене рішення;
    - суб’єкти господарювання мають право у встановленому законом порядку зареєструватися та сплачувати орендну плату, нараховану згідно Порядку затвердженому даним рішенням;
    - представники податкових органів мають право контролювати надходження коштів від сплати оренди.
    На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути таку негативні зовнішні фактори, а саме:
    - зміна діючого законодавства;
    - неналежне справляння та сплата орендної плати.
    Позитивним фактором є надходження коштів до міського бюджету, які можуть використовуватися на задоволення суспільних потреб.
  7. Строк дії регуляторного акту:
    Строк дії регуляторного акту необмежений, якщо інше не буде передбачено законом.
  8. Показники результативності:

Категорія: Проекти регуляторних актів | Переглядів: 466 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz