Понеділок, 10.08.2020, 18:35
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2014 » Жовтень » 1 » 24 вересня 2014 р. відбулася 52 сесія Кремінської міської ради шостого скликання.
10:57
24 вересня 2014 р. відбулася 52 сесія Кремінської міської ради шостого скликання.

24 вересня 2014 р. відбулася 52 сесія Кремінської міської ради шостого скликання.

24 вересня 2014 р. відбулася 52 сесія Кремінської міської ради шостого скликання . Головував на сесії міський голова Гриценко В.І. На порядок денний було винесено 32 питання, із них 24 земельних.

На комісіях депутати розглянули та прийняли до відома звіт про виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Кремінна на 2014 р. за перше півріччя 2014 року.

ак, за підсумками роботи за 6 місяців 2014 року обсяг доходів загального фонду міського району (без урахування трансфертів) склав 4330,9 тис. грн. або 98,9 відсотки до затвердженого з урахуванням змін плану, проти минулого року надходження збільшились на 440,5 тис. грн. або на 9,0 відсотків.

Трансферти з державного та інших видів бюджету отримані в обсязі 335,7 тис. грн. До загального фонду - 91,7 тис. грн., в т.ч.: дотація вирівнювання з державного бюджету – 22,0 тис. грн. або 28,5 відсотки до плану на звітний період (недоотримані 55,1 тис.грн.), субвенція з місцевих бюджетів міському бюджету на виконання делегованих повноважень на утримання КУ «Трудовий архів» – 69,8 тис. грн. або 85,6 відсотки, не перерахували субвенцію в повному обсязі Новоолександрівська, Кудряшівська, Булгаківська сільські ради.

До спеціального фонду отримано субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – 244,0 тис. грн.

Доходи загального фонду міського бюджету за 6 місяців 2014 року сформовані в розрізі джерел надходжень:

  • на 60,7 відсотка за рахунок податку на доходи фізичних осіб (2 630,5 тис.грн.);
  • на 19,7 відсотка за рахунок плати за землю (853,2 тис.грн.);
  • на 16,5 відсотка за рахунок збору за використання лісових ресурсів місцевого значення та користування земельними ділянками лісового фонду (715,9 тис.грн.);
  • на 2,4 відсотка за рахунок місцевих податків і зборів (102,1 тис.грн.);
  • на 0,3 відсотка за рахунок державного мита (15,0 тис.грн.);
  • на 0,2 відсотка за рахунок плати від оренди майна (7,1 тис.грн.);
  • на 0,2 відсотка за рахунок інших податків та зборів (7,1 тис.грн.).

Податок на доходи фізичних осіб залишається єдиним основним джерелом ресурсного забезпечення бюджету міста. Основним критерієм, що впливає на надходження даного податку є рівень середньої заробітної плати. Нажаль, рівень середньої заробітної плати зменшився в порівнянні з минулим роком і становить 2108 грн. Зі складною суспільно-політичною ситуацією в місті, у червні значно зменшилися (майже на 10 відсотків) надходження податку на доходи фізичних осіб. Найбільші платники даного виду податку призупинили або взагалі не проводять ніякої діяльності, а саме ТОВ „Куб-Газ”, ДП Кремінське ЛМГ, санаторій „Озерний”, ПЗОВ «Мрія», РТС, РайДРСУ та інші . За даними податкової служби, кількість суб’єктів господарювання юридичних осіб – 491, фізичних осіб – 1515. За 6 місяців поточного року взято на облік органами державної податкової служби 39 платників податків, а 87 – зняті з обліку. Станом на 01.07.2014 найбільші суми заборгованості по податку з доходів фізичних осіб мають підприємства: КЗХА – 37,9 тис.грн., ТОВ завод «Аквапласт» - 52,6 тис.грн., ККП – 31,8 тис.грн.

Враховуючи специфіку сучасного розвитку малого підприємництва, багатовекторність поставлених завдань щодо його державної підтримки, робота міської ради направлена на виконання норм законів України «Про державну підтримку малого підприємництва» (від 19 жовтня 2000р.), «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (від 6 вересня 2005 р.), «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарювання», «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців». Виконання усіх вимог спрямоване на зменшення адміністративних бар’єрів та перешкод; забезпечення стабільної політики та нормативно-правової бази для розвитку підприємницької діяльності, гласності в процесі підготовки проектів регуляторних актів.

На території міста функціонують три офіційно зареєстровані ринки змішаної спеціалізації: ДП «Кремінський ринок» - 257 торгових місць, Ринок КП «Кремінна – Комунсервіс» - «Вечірній ринок» - 206 торгових місця, ринок ПП Симоненко В.І. – 56 торгових місць, із них зайнятих 46 місць.

На територіях ДП «Кремінський ринок» та ринку КП “Кремінна – Комунсервіс”, розміщено 166 павільйонів, 104 кіоски, 11 палаток, 61 критих столів та 56 відкритих. Магазини, кіоски та павільйони забезпечені холодильним обладнанням, на ринках працюють лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи та туалет.

За статистичними даними обсяг реалізованої продукції за січень-травень 2014 року по найбільшим платникам податків був такий:

  • ТОВ «КУБ – ГАЗ» - 429470,2 тис.грн, що становить 71,3% до обсягу всієї реалізації по району;
  • ДП «Кремінське лісомисливське господарство» - 3165,9 тис.грн, що становить 0,5% до обсягу всієї реалізації по району;
  • ТОВ «Кремінський завод «Ритм» - 571,8 тис.грн, що становить 0,1% до обсягу всієї реалізації по району;
  • Кремінське ВУВКГ – 1010,3 тис.грн, що становить 0,2% до обсягу всієї реалізації по району;
  • ВП «Атлант» - 414,1 тис.грн, що становить 0,1% до обсягу всієї реалізації по району;
  • Українсько-польське ТОВ «Віко-України» - 16679,4 тис.грн, що становить 2,8% до обсягу всієї реалізації по району, в т.ч. за межами України – 4342,5 тис.грн, що становить 100% до обсягу всієї реалізації по району;
  • ТОВ «Татіус» - 205,8 тис.грн.;
  • ТОВ «Пінта – Кремінський пивоварений завод» - 2333,5 тис.грн, що становить 0,4% до обсягу всієї реалізації по району;
  • КП «Креміннатеплокомуненерго» - 3 793,2 тис.грн, що становить 0,6% до обсягу всієї реалізації по району;

Інвестиційна привабливість міста залежить від багатьох факторів - політичного середовища, інвестиційної, податкової та інформаційної політики. Інвестиційна політика спрямовуватиметься на стимулювання істотного збільшення внутрішніх інвестицій та залучення іноземного капіталу.

Інвестиційна діяльність сприяє розширенню виробництва, підвищенню рівня технічного оснащення основних засобів підприємств, структурній перебудові економіки, рішенню соціальних та екологічних проблем.

За звітний період розроблено та направлено для участі в конкурсному відборі три інвестиційні проекти, а саме:

  • Реконструкція майданчиків для збору твердих побутових відходів в населених пунктах Кремінської міської ради на загальну суму 911,2 тис.грн.;
  • Реконструкція вуличного освітлення зовнішніх електромереж м.Кремінна. с.Стара Краснянка, с.Житлівка та с.Червона Діброва Кремінської міської ради на загальну суму 1 192,2 тис.грн.;
  • Реконструкція другого корпусу ДНЗ «Катруся» на загальну суму 5650,0 тис.грн.

Житлові будинки комунальної власності розташовані на території м. Кремінна обслуговуються КП «КРЕМІННА - КОМУНСЕВІС», яка є комунальною власністю Кремінської територіальної громади.

Житловий фонд поділяється по категоріям:

А) на забудівлю довоєнних років (барачного типу, шлаколитий фундамент та щитові стіни) - 12%;

Б) будинки, побудовані у 50-ті роки, житловий масив для заселення шахтарів, забудівля аналогічна до будівель довоєнних років - 19%;

В) будинки, побудовані у 60-ті роки (“хрущевки”) - 48%;

Г) будинки останніх серій з полегшеними місцевими матеріалами заводського виконання - 21%.

Стан житлових будинків по категоріям:

А, Б) потребують значних капітальних вкладень, а частково не підлягають для використання як житловий фонд;

В) потребують реконструкції покрівель з м’якої на азбестоцементну або шатрову;

Г) потребують утеплення торцевих стін, деякі також потребують реконструкції покрівель.

Питома вага жилої площі, обладнаної централізованим водопроводом складає - 100 %, каналізацією – 96,6 %, централізованим опаленням – 43 %.

Ліфтове господарство комунального підприємства «КРЕМІННА –КОМУНСЕРВІС» забезпечує роботу 3-х ліфтів в одному 9-ти поверховому будинку, побудованому в 1986 році. Ліфти у робочому стані, але потребують затрат на капітальний ремонт.

На капітальний ремонт житлового фонду витрачено з міського бюджету 64,3 тис. грн. Станом на 01.07.2014 рахується кредиторська заборгованість на суму 6,9 тис. грн. за експертизу проектно – кошторисної документації з капітального ремонту опалення, ремонту покрівлі житлових будинків.

Централізоване теплопостачання на території м. Кремінна забезпечує підприємство КП “Креміннатеплокомуненерго”, яке є комунальною власністю Кремінської районної територіальної громади.

Забезпечення населення та галузей економіки міста питною водою здійснюється централізовано комунальним підприємством «Кремінське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» від власних водопровідних станцій «Кремінська», «Житлівська» та Попаснянської насосної станції НОД-ВОД Донецької залізниці. Протяжність водопровідної мережі м. Кремінна складає 130,7 км.

Діючий тариф на послуги з водопостачання та водовідведення складає: населення - водопостачання 5,098 грн.м3, водовідведення 5,479 грн.м3; інші споживачі - водопостачання 7,956 грн.м3, водовідведення 6,979 грн.м3. Даний тариф затверджено рішенням виконавчого комітету Кремінської міської ради від 27.12.2011 р. № 419. Кремінською міською радою розроблена програма підтримки комунального підприємства ВУВКГ на 2014 рік Дана програма затвердження рішенням сесії Кремінської міської ради від 23.04.2014р. № 49/1.

Відповідно до затвердженої програми придбано насосний агрегат на суму – 50,0 тис.грн. для каналізаційної станції Кремінського ВУВКГ. Комунальним підприємством за звітний період виконано капітальних ремонтів водопровідних та каналізаційних мереж і споруд на загальну суму 224,3 тис. грн., а саме:

  • Капітальний ремонт каналізаційних мереж на поля фільтрації . Кремінна – 70,4 тис.грн.;
  • Капітальний ремонт каналізаційних мереж по вул. Победи, 1 м. Кремінна – 37,8 тис.грн.;
  • Капітальний ремонт водоводу в районі міського цвинтаря – 65,8 тис.грн.;
  • Капітальний ремонт водопровідних мереж на території ЗОШ №3 м. Кремінна – 12,8 тис.грн.;
  • Капітальний ремонт водопровідних мереж м. Кремінна – 37,5 тис.грн. (вул. Свердлова, 24/1 та 25/1, вул. Гагаріна, вул Зелена до вул. Куйбишева, пров. Піддубний, 1.)

У місті Кремінна створена досить розгалужена транспортна та телекомунікаційна інфраструктура, яка дозволяє майже повністю забезпечувати потреби населення та інших споживачів у вантажних та пасажирських перевезеннях, а також у наданні послуг поштового та електрозв’язку.

У 2014 році передбачається продовжити розвиток та модернізацію місцевих мереж, подальше впровадження високорентабельних послуг зв’язку на базі новітніх технологій, особливо стільникового зв’язку, послуг Інтернет, електронної пошти та кабельного телебачення.

За рахунок впровадження нових сучасних телекомунікаційних систем та технологій прогнозується збільшення обсягів надання послуг зв’язку.

У зв’язку з відсутністю комунального пасажирського транспорту залишається проблемним питання перевезення міських пасажирів, а також відшкодування втрат доходів транспортникам від перевезень пільгового контингенту пасажирів.

До міського бюджету надійшло плати за землю 853,2 тис. грн., що складає 89,4% від запланованих призначень, в тому числі орендної плати з юридичних осіб – 498,5 тис.грн. або 91,2% та орендної плати з фізичних осіб 199,0 тис.грн. або 84,7 %.

Станом на 01.07.2014 орендаторів землі 350, в тому числі фізичних осіб – 281, юридичних – 69, по яких укладено 406 договорів. Під огородами укладено 35 договорів, середня ставка 1,84%; фізичні особи – 202 угоди, середня ставка – 8%; юридичні особи підприємства – 47 договорів, середня ставка – 4,37%; юридичні особи установи – 34 угоди, середня ставка - 5,26%.

Було виявлено 12 суб’єктів господарювання, які не зареєстрували договори оренди та використовували земельні ділянки без оформлення відповідних документів (2 договори зареєстровано). За рахунок підвищення рівня орендної ставки додатково залучено до міського бюджету 1,1 млн. гривень.

Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення до розмежування земель державної та комунальної власності за перше півріччя 2014 року надійшли за викуп земельної ділянки «ПІНТА» Кремінський пивзавод, ПП «Мирошниченко», ПП «Погребняк», ПП «Гребенюк» на загальну суму 443,4 тис.грн.

За даними Кремінського Центру зайнятості кількість офіційно зареєстрованих безробітних становить 411 осіб. Заходами політики зайнятості охоплено незайнятих громадян, зокрема:

  • проходили навчання – 18 осіб;
  • залучено до громадських робіт – 4 особи;
  • залучено до тимчасових робіт – 41 особа;
  • отримали компенсацію єдиного внеску при працевлаштуванні – 4 особи;
  • отримали одноразову допомогу – 5 осіб.

За даним податкової служби кількість суб’єктів господарювання становить 2006 осіб, зокрема:

  • юридичних осіб – 491;
  • фізичних осіб – 1515.

З звітний період взято на облік органами державної податкової служби 39 осіб, а знято з обліку – 87 осіб.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника склала 2108 грн.

За статистичними даними станом на 01.05.2014 заборгованість з виплати заробітної плати становить 1800,0 тис.грн., в тому числі підприємства економічно активні – 1682,4 тис. грн. або 93,5 % у загальної суми та 117,6 тис.грн. підприємства економічно неактивні або 6,5 % у загальній сумі. У структурі боргу по Луганській області сума невиплаченої заробітної плати становить 3,1 %.

В місті реалізується ряд законів, спрямованих на здійснення соціального захисту малозабезпечених категорій громадян, сімей з дітьми.

Суттєвою підтримкою для малозабезпечених сімей та багатодітних сімей залишається звільнення від батьківської плати або зменшення її розміру в ДНЗ Кремінської міської ради. За звітний період надано таку допомогу багатодітним та малозабезпеченим родинам на загальну суму 7,3 тис.грн.

Упродовж і півріччя надано допомоги на поховання 8 осіб виконавцю волевиявлення померлого або особи, яка зобов’язалася поховати померлого з малозабезпечених родинна загальну суму 2,2 тис. грн.

З метою створення сприятливих умов для організації та проведення дитячого оздоровлення, надання оздоровчих послуг дітям, які потребують особливої уваги та підтримки, Кремінською міською радою було розроблено програму оздоровлення та відпочинку дітей м. Кремінна на 2014 рік «Кремінське літо», нажаль, у зв’язку з проведенням АТО на території Луганської області у звітному періоді оздоровлення дітей не проводилося.

В місті проживають громадяни, які потребують поліпшення житлових умов безоплатно або за доступну плату. Станом на 01.07.2014 року. в черзі на отримання житла перебуває: всього 126 громадян, в тому числі на позачерговій черзі 79 громадян, першочерговій - 14 громадян. В порівнянні з початком року черга збільшилась на 1 особу. До складу черги входять молоді спеціалісти, діти-сироти, чорнобильці (учасники ЧАЕС) та воїни-інтернаціоналісти.

З метою подальшого вдосконалення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю, адресність та доступність соціальних послуг за місцем проживання, особливо у віддалених районах міста рішенням сесії Кремінської міської ради від 18.06.2014 №50/1 затверджено Програму соціальної підтримки сімей, дітей та молоді м.Кремінна на 2014 рік

На території Кремінської міської ради функціонують КУ «Кремінське РТМО» (210 ліжок) та КУ Кремінський районний центр ПМСД» (65 денний стаціонар) які відповідно до норм бюджетного законодавства утримуються за рахунок коштів районного бюджету. До складу зазначених установ входить 1 лікарня, 1 поліклініка, 9 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 5 фельдшерських пунктів та 9 фельдшерсько-акушерських пунктів.

На території Кремінської міської ради функціонують 6 загальноосвітніх навчальних закладів, з них: 4 ЗОШ І-ІІІ ступенів, 1 НВК ЗОШ І –ІІІ ст., 1 ЗОШ І-ІІ ст. ) які відповідно до норм бюджетного законодавства утримуються за рахунок коштів районного бюджету. Потреби в додаткових місцях у загальноосвітніх навчальних закладах не має.

Функціонує 5 дошкільних навчальних закладів, які утримуються за рахунок коштів міського бюджету. Потреба в додаткових місцях у дошкільних навчальних закладах становить 249 місць. Багато родин бажаючих отримати дошкільну освіту для своїх дітей не отримують такої нагоди за відсутністю місць у ДНЗ. Вважаючи на це, двоповерхову нежитлову будівлю, яка знаходиться за адресою м.Кремінна. пров.Бульварний,4 визнано другим корпусом ДНЗ «Катруся» з правом розташування в ній дитячих груп цього закладу (рішення виконкому від 18.04.2014 №105). Розроблено інвестиційну Програму «Реконструкції другого корпусу ДНЗ «Катруся» та направлено її до Департаменту економіки та торгівлі Луганської ОДА на конкурсну комісію по відбору інвестиційних проектів. Загальна кошторисна вартість реконструкції становить 5 650,0 тис. грн.

Рішення виконавчого комітету Кремінської міської ради 07.02.2014 №29 встановлено вартість харчування в ДНЗ м. Кремінна, крім того на 10% збільшена вартість харчування у літній оздоровчий період. Сума видатків на харчування склала 522,8 тис.грн., в тому числі без урахування батьківської плати 233,5 тис. грн., вартість харчування становила 15,13 грн., в тому числі без урахування батьківської плати 6,76 грн.

Нажаль, у зв’язку з проведення АТО у Луганській області у звітному періоді призупинявся навчально виховний процес та впорядковувався графік і режим роботи ДНЗ.

За звітний період витрачено коштів міського бюджету на дошкільні навчальні заклади 3 346,0 тис.грн., в тому числі кошти загального фонду – 3 052,1 тис.грн., спеціального фонду – 293,9 тис.грн. На території Кремінської міської ради функціонують 15 закладів культури, з них: 5 клубних закладу, 7 бібліотек, 1 музей, 2 школи естетичного виховання. За рахунок коштів міського бюджету утримується 4 клубних закладу , решта відповідно до норм бюджетного законодавства утримуються за рахунок коштів районного бюджету.

За звітний період витрачено коштів міського бюджету на утримання закладів культури 321,50 тис.грн.

Протягом звітного періоду клубними закладами проведено 120 заходів, на яких обслуговано 5 352 особи. Заходи проводилися до усіх державних та народних свят. Найбільш масовими пройшли заходи до Дня Соборності України, Дня Перемоги, Новорічних свят. В усіх клубних закладах пройшли урочистості присвячені 200 річчю Т.Г. Шевченка. У квітні та травні поточного року на базі Червонодібровського сільського клубу було організовано пошукові роботи по ексгумації та перепохованню останків жертв, загиблих під час Великої Вітчизняної війни.

На базі клубних закладів працюють різноманітні гуртки художньої самодіяльності: вокальні, хореографічні, театральні, драматургічні, спортивні тощо.

На території Кремінської міської ради знаходиться 30 спортивних споруд, з них спортивних майданчиків з тренажерним обладнанням – 20, спортивних майданчиків із синтетичним покриттям – 1, спортивних залів не менш як 162 кв. метри – 8, плавальних басейнів – 1. зазначені спортивні об’єкти відповідно до норм бюджетного законодавства утримуються за рахунок коштів обласного та районного бюджетів.

Рішенням Кремінської міської ради Затверджено Положення про проведення спортивних змагань серед жителів м.Кремінна до Дня міста 14 червня – 12 липня 2014 року. Згідно затвердженого положення були проведені спортивні змагання в усіх мікрорайонах Кремінської громади. Змагання пройшли за такою програмою: «Папа, мама і я – спортивна сім’я», волейбол, гирьовий спорт, конкурсна програма (багатоборство), міні-футбол, шашки, шахи, настільний теніс, переніс ваги, перетягування канату, баскетбол, легка атлетика. На придбання призів та грамот витрачено 11,4 тис.грн.

Місто Кремінна має власні промислові працюючи підприємства і розташоване неподалік від м.Северодонецьк, яке має потужну промисловість, насамперед хімічне виробництво, з достатньо високим рівнем інтенсивності, що обумовлює наявність низки екологічних проблем, здатних суттєво вплинути на якість життя населення Кремінської територіальної громади та умови господарювання.

Аналіз стану навколишнього природного середовища свідчіть про те, що екологічна ситуація в місті стабільна і має тенденцію до поступового покращення.

Основними забруднювачами атмосферного повітря в місті є два асфальто-бетонних заводи, що належать філії «Кремінський райавтодор» та підприємству «Кремінський агрошляхбуд».

Також на чистоту атмосферного повітря в місті впливають викиди автотранспорту. Це пов’язано із збільшенням кількості одиниць автотранспорту, а також із подовженням терміну експлуатації технічно-застарілих автомобілів із все ще низькою якістю паливно-мастильних матеріалів.

Вкрай важливе значення для збереження і покращення стану довкілля має раціональне використання водних ресурсів, так як є такі фактори, як обсяги скиду та рівень очищення зворотних вод.

Однією з причин того, що у поверхневі водні об’єкти міста продовжують надходити не доочищені води є ступінь зношеності водопровідно – каналізаційних мереж і очисних споруд комунального господарства міста, яка на сьогоднішній день складає понад 80%.

Не менш важливе значення для збереження і підвищення рівня екологічної та санітарно-гігієнічної безпеки має реалізація заходів у сфері поводження з твердими побутовими відходами, яких щорічно в місті утворюється близько 12,0 тис.тон.

Для зберігання твердих побутових відходів на території міста функціонує 1 полігон, площею 12,5 га, експлуатацію якого здійснює Комунальне підприємство «Кремінна – Комунсервіс».

Централізованими послугами зі збирання та вивезення ТПВ охоплено близько 30% населення, що призводить до постійного виникнення стихійних сміттєзвалищ.

За звітний період надійшло до бюджету 26,0 тис.грн. екологічного податку, витрачено на ліквідацію іншого забруднення навколишнього середовища – 9,2 тис.грн.

За результатами обговорення депутати прийняли звіт до відома .

Заслухавши на комісіях інформацію першого заступника міського голови Прокопенка Ю.О. про стан підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років , депутати прийняли звіт про підготовку об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в осінньо-зимовий період 2014-2015 років до відома та доручили виконавчому комітету міської ради провести роботу з підрядними організаціями щодо завершення робіт з капітального ремонту на об’єктах комунальної власності територіальної громади. Зобов’язали керівників комунальних підприємств забезпечити безумовне виконання норм і правил експлуатації інженерних обєктів, споруд і мереж, згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації, нормами санітарного законодавства та іншими нормативними документами та посилити роботу щодо погашення населенням та організаціями усіх форм власності заборгованості перед підприємствами комунальної власності.

Розглянувши проект Програми правової освіти населення та організації надання населенню безоплатної первинної правової допомоги м. Кремінна на 2014-2019 роки та проект договору про співпрацю щодо забезпечення безперешкодної реалізації громадянами права на своєчасну та якісну безоплатну первинну правову допомогу між Кремінською міською радою та Громадською організацією «Кремінський Центр правової інформації, консультації та допомоги «Колохорт», з метою забезпечення реалізації громадянами права на своєчасну та якісну безоплатну первинну правову допомогу, підвищення рівня правової культури та правової свідомості населення сесія затвердила міську цільову Програму правової освіти населення та організації надання населенню безоплатної первинної правової допомоги м. Кремінна на 2014 – 2019 роки. Рішенням визначено відповідальним виконавцем Програми районну громадську організацію «Кремінський Центр правової інформації , консультації та допомоги «Колохорт».

Розглянувши листи Кремінського районного центру соціальних служб для сім»ї , дітей та молоді , Кремінської установи «Кремінський центр соціальної реабілітації дітей інвалідів» депутати надали згоду Кремінському районному центру соціальних служб для сім’ї , дітей та молоді надати в суборенду з передачею своїх прав та обов’язків за договором оренди індивідуально визначенного майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Кремінна від 28.10.2011 № 281011-2 приміщень загальною площею 37,3 м2 Кремінській установі «Кремінський центр соціальної реабілітації дітей інвалідів»

За пропозицією виконавчого комітету сесія передала з балансу Кремінської міської ради гідрант пожежний ПГ – 1,0 (11 шт.) на суму 27 666,67 грн. на баланс Кремінського ВУВКГ , з балансу Кремінської міської ради на баланс КП «КРЕМІННА – КОМУНСЕРВІС»:

  • 2 (два) комплекти для відпочинку на суму 13333,33 грн. та 5 (п’ять) комплектів для відпочинку на суму 12500,00 грн.;
  • Мотокоса FS – 55 у кількості 1 штука на суму 3139,00грн., мотокоса FS -250 у кількості 1 штука на суму 4700,00 грн.
  • 1 (один) ігровий комплекс «Малютка -6», Н горки = 1,0 м на суму 20005,00 грн. та створено комісії для здійснення процедури приймання-передачі майна.

На здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку м. Кремінна, враховуючи часткове проведення робіт з будівництва та благоустрою з обладнанням дитячих атракціонів та танцювального майданчику дитячого парку відпочинку за адресою: пл. Красна, м. Кремінна Луганської області та необхідністю проведення обліку даного об’єкту, керуючись депутати доручили виконавчому комітету провести уточнення балансової вартості об’єкту будівництва та благоустрою з обладнанням дитячих атракціонів та танцювального майданчику дитячого парку відпочинку за адресою: пл. Красна, м. Кремінна Луганської області шляхом проведення експертної оцінки та забезпечити проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічного паспорту об’єкту незавершеного будівництва та благоустрою з обладнанням дитячих атракціонів та танцювального майданчику дитячого парку відпочинку за адресою: пл. Красна, м. Кремінна Луганської області.

Також, були розглянуті земельні питання приватного характера.



Категорія: Новини | Переглядів: 448 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz