22 лютого 2012 р. відбулася двадцять друга сесія міської ради
22 лютого 2012 р. відбулася двадцять друга сесія міської ради. Головував на сесії міський голова Гриценко В.І. На порядок денний було винесено 41 питання. На
початку сесії депутати за пропозицією міського голови зняли з розгляду порядку денного питання «Про затвердження Порядку визначення вартості продажу земельних
ділянок шляхом викупу». Було запропоновано проект рішення направити до управління Антимонопольного комітету в Луганській області для надання висновків та
пропозицій щодо відповідності проекту рішення нормам законодавства.
Сесія затвердила Звіт про виконання міського бюджету за 2011 рік.
Так, до доходної частини загального фонду міського бюджету за 2011 рік надійшло 6633016,08 грн. при уточненому плані 6996321,30 грн. Виконання доходної частини
бюджету загального фонду до встановленого плану по податковим та неподатковим надходженням становить 94,8 %. Проти минулого 2010 року доходна частина бюджету
збільшилась на 1,3%, або на 82569,00 грн. За 2010 рік було отримано доходу в сумі 6550447,08 грн. За звітний період зростання надходжень до бюджету міста становить
82569,00 грн.
Згідно зведених показників спеціального фонду бюджету річний план надходжень на 2011 рік становить 1505703,00 грн., уточнений план на 2011 рік складає 1611109,99
грн. Фактично надійшло коштів до спеціального фонду бюджету станом на 01.01.2012 року у сумі 1931313,79грн. Процент виконання надходжень до уточненого плану
становить 119,88 %.
Депутати прийняли рішення та дали оцінку виконанню програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Кремінна на 2011 р.
Як зазначено у звіті, у 2011 р. виконані певні заходи щодо реалізації заходів програми, а саме:
Залучено інвестицій за рахунок коштів державного бюджету на виконання робіт з капітального і поточного ремонту доріг комунальної власності з твердим покриттям у
сумі 576,28 тис.грн. та 339,5 тис.грн. відповідно
Виконані роботи по капітальному ремонту покрівель та інженерних мереж багатоповерхового житлового фонду із залученням до зазначених робіт мешканців будинків, на ці
цілі було витрачено 166,255 тис.грн.
На капітальний ремонт водопровідних та каналізаційних мереж на території міста із залученням мешканців у 2011 р. було витрачено 121,487 тис.грн.
В дитячих дошкільних закладах проведені капітальні ремонти покрівель та систем опалювання на суму 187,44863 тис. грн.
Проведено роботу щодо активізації створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, створено 2 об’єднання (вул.Шевченко, 29 «Авангард-Кремінна»,
вул.Победи,3 «Хазяїн дома»)
Крім того в рамках соціально-економічного розвитку м.Кремінна проводилися роботи з благоустрою та санітарної очистки території громади,роботи щодо утримання і
благоустрою міського кладовища та інші.
Також приділялася увага відновленню та обслуговуванню вуличного освітлення і зовнішніх електромереж. Витрати на оплату за спожиту електроенергію по мережам
зовнішнього освітлення склали 189,607 тис.грн.
Заплановані на 2011 рік заходи програми соціально-економічного розвитку м.Кремінна в цілому виконані.
Депутати заслухали звіт Про виконання державної регуляторної політики Кремінської міської ради за 2011 р.
За інформацією секретаря міської ради Кремінською міською радою та виконкомом міської ради за 2011 р. розроблено та прийнято 27 регуляторних актів. Всі акти
прийняті відповідно до закону. Міською радою забезпечена участь підприємців, громадських організацій в обговоренні проектів регуляторних актів. Проведені громадські
обговорення проектів “Про затвердження правил благоустрою”, “Про затвердження тарифів на житлово комунальні послуги”, “Про встановлення ставок єдиного податку для
суб”єктів малого підприємництва-фізичних осіб, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, ставок вартості патенту на здійснення торгової
діяльності.”
Відповідно до вимог закону своєчасно оприлюднюються проекти регуляторних актів та доводиться до відома населення інформація про їх прийняття шляхом
опублікування в ЗМІ та розміщення на веб сайті Кремінської міської ради .
З метою забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку міста та залучення замовників до пайової участі у створенні розвитку інженерно-транспортної
та соціальної інфраструктури міста сесією затверджений порядок пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м.Кремінна.
Відповідно до положення замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у м.Кремінна, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку
інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Кремінна.
Пайова участь у розвитку інфраструктури м.Кремінна полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до бюджету Кремінської міської
ради коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.
До пайової участі у розвитку інфраструктури м.Кремінна не залучаються замовники у разі будівництва:
- об'єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
- будівель загальнодоступних навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту;
- будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
- індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних
земельних ділянках;
- об'єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
- об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури;
- об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури м.Кремінна з урахуванням інших передбачених законом відрахувань становить:
- 5% загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд;
- 1% загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.
Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури м.Кремінна, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та
соціальної інфраструктури м.Кремінна.
Депутатами внесені зміни до Правил торгівлі на ринках міста Кремінна.
- Правила доповнені визначенням об'єктів торгівлі та розмірами торгового місця, які становлять:
- один метр погонний для здійснення продажу продукції з критих та відкритих столів (прилавків), торгових рядів;
- до чотирьох квадратних метрів території у разі торгівлі з автомобілів, мотоциклів, візків (у тому числі ручних) та загальної площі у кіосках, палатках;
- до чотирьох з половиною квадратного метра у разі торгівлі з контейнерів, павільйонів».
Розглянувши рішення Кремінської районної ради від 17 лютого №15/2 «Про безоплатну передачу нерухомого майна, розташованого за адресою: м.Кремінна, вул.
Октябрьська,73 А в комунальну власність Кремінської міської територіальної громади», у зв»язку з виділенням коштів у сумі 5000000,00 ( п»ять мільйонів грн.. 00
коп.) на капітальний ремонт дошкільного навчального закладу «Журавушка», депутати прийняли рішення про безоплатне прийняття нерухомого майна, яке
розташоване за адресою: м.Кремінна, вул.Октябрьська,73 А у комунальну власність Кремінської міської територіальної громади та надали згоду на розробку
технічної документації на зазначену земельну ділянку.
Розглянувши листи Рубіжанської об'єднаної Державної податкової інспекції в Луганській області щодо виділення коштів міського бюджету на сплату податкового боргу
платників податку КП «Кремінське ВУВКГ», КП «Кремінсьий ККП» та КП «Кремінська ЖЕК №1”, сесія доручила виконавчому комітету міської ради:
розробити і затвердити щомісячні графіки погашення податкового боргу підприємствами КП «Кремінське ВУВКГ», КП «Кремінський ККП» та КП «Кремінська ЖЕК №1» та
надати до Рубіжанської ОДПІ;
визначити та надати на затвердження сесії міської ради перелік ліквідного для реалізації заставного майна підприємств КП « Кремінське ВУВКГ», КП « Кремінсьий
ККП» і КП «Кремінська ЖЕК №1” та надати свої пропозиції щодо погашення податкового боргу та подальшої діяльності цих підприємств;
вивчити питання та надати свої пропозиції щодо виділення коштів із міського бюджету на погашення податкової заборгованості комунальних підприємств;
розглянути питання та надати на розгляд сесії пропозиції щодо майна комунальної власності міської територіальної громади для передачі його в податкову заставу,
або його реалізації для погашення податкового боргу комунальних підприємств.
На сесії міський голова надав депутатам інформацію про стан водозабезпечення та про роботи по ліквідації наслідків низьких температур.
Також було розглянуто 18 земельних питань та інші.
|