Вівторок, 23.07.2019, 00:49
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Серпень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
 
Головна » 2015 » Серпень » 26 » 12 серпня 2015 р. відбулася 64 сесія Кремінської міської ради шостого скликання .
12:30
12 серпня 2015 р. відбулася 64 сесія Кремінської міської ради шостого скликання .
  1. серпня  2015 р. відбулася   64 сесія Кремінської міської ради шостого скликання .

            12 серпня 2015 р. відбулася  64 сесія Кремінської міської ради шостого скликання . Головував на сесії міський голова Гриценко В.І. На порядок денний було винесено 34 питання  

          Так , за  звітний   період   до   загального   фонду   міського   бюджету   надійшло 4 674 048 грн.,  що  становить  123,3 відсотки  до  затвердженого  з  урахуванням  змін  обсягу  за  звітний  період,  у  порівнянні  до  аналогічного  періоду  2014  року  темпи  надходження  до  міського  бюджету  збільшились  на  5,7  відсотків,  або  на  251 388 грн.

           З  податків  і  зборів  виконання  становить 3 793 079 грн., або  130,3 відсотків від  планових  показників,  що  на  537 859 грн.  менше  до  аналогічного  періоду  минулого  року,  або  на  12,4 відсотки.  Зменшення пояснюється змінами в бюджетному законодавстві, а саме з 01.01.2015 року до бюджету міської ради не зараховується податок на доходи фізичних осіб.

За звітний період до загального фонду надійшло інших субвенцій з районного бюджету в сумі 800 369 грн. на виконання делегованих повноважень по утриманню дошкільних навчальних закладів та установ культури у січні поточного року, з інших місцевих бюджетів в сумі 80 600 грн. на виконання делегованих повноважень по утриманню КУ «Трудовий архів» у 2015 році.

           На   видатки   бюджетних  установ  та  інших  заходів  спрямовано коштів загального фонду – 3 203 839 грн.,  що  становить  88,9 відсотки до  затвердженого  на  поточний  рік  з  урахуванням   змін   плану,  що  менше   показника  2014  року  на  28,1  відсотка  або  на  1 255 527   грн. Зменшення пояснюється змінами в бюджетному законодавстві, а саме з 01.02.2015 року дошкільні навчальні заклади та установи культури утримуються за рахунок коштів районного бюджету.

            Відповідно до Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету  Міністрів  України  від   26.04.2003 року № 621 «Про  розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету», основних показників економічного і соціального розвитку міста , міська рада внесла зміни до Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Кремінна на  2015 рік . Відповідно до змін :

  • збільшені видатки житловому господарству на 205 000 грн., а саме на проведення капітального ремонту опалення житлового будинку за адресою м.Кремінна, пл..Красна,1 (підвал), вул. Октябрська, 7 (підвал), капітальний ремонт віконних блоків 3-го під’їзду житлового будинку за адресою м.Кремінна, вул..Октябрська, 7, капітальний ремонт козирка під’їзду №3 житлового будинку за адресою м. Кремінна, вул.. Октябрська, 11 та поточного ремонту житлового фонду (5 000 грн.).

  • Збільшені видатки по водопровідно-каналізаційному господарству на 770081 грн. (реконструкцію системи водопостачання м.Кремінна, Луганська обл.. 1 етап. Заміна мереж енергопостачання до КНС «Кремінська» в межах реалізації проектів Фонду регіонального розвитку);

  • Збільшені видатки по вулично-дорожній мережі на 16 870 грн. виготовлення документації та проведення експертизи на ремонт автомобільних доріг та тротуарів міста; на 99 000 грн. на проведення капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення селищ Житлівка та Стара Краснянка Кремінської міської ради та придбання вузлів обліку (6 шт.);

  • Збільшені видатки по благоустрою на 96 000 грн., в т.ч. зріз аварійних дерев, очистка від сміття вулиць та доріг, поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення, утримання об’єктів благоустрою, пам’ятників, чистка русла річки Красна);

  • Збільшені видатки по роботам з землеустрою на сумі 54 550 грн. для завершення виготовлення схеми землеустрою Кремінської міської ради.

  • Утримання об’єктів комунальної власності – 101,8 тис. грн.., в т.ч. оплата праці сторожам – 101,8 тис. грн.., оплата послуг стороннім організаціям – 17,1 тис. грн.., управління  підприємствами комунальної власності міської ради які знаходяться на ліквідації (залучення на договірних засадах спеціалістів) – 5,0 тис. грн..;

  • Збільшені видатки по дотації житлово-комунальному господарству на 24,765 тис. грн. на проведення хімічного аналізу води та ліфтове господарство;

  • Збільшені видатки по поточному ремонту доріг комунальної власності 111 117 грн.

         З метою оперативного управління об’єктами комунальної власності  було внесено зміни до Програми супроводу речових прав  на об’єкти комунальної власності Кремінської міської ради, які стосуються збільшення видатків на оплату праці сторожам, які проводять охорону об’єкта комунальної власності розташованого за адресою пров. Бульварний, м. Кремінна та на оплату послуг по проведенню технічної інвентаризації об’єктів комунальної власності міської ради (дошкільних закладів освіти).

Розглянувши клопотання керівника Кремінського ВУ ВКГ та недопущення аварійної ситуації депутати внесли зміни до Програми підтримки комунального підприємства Кремінське ВУВКГ на 2015-2016 рік, що надає послуги на ринку житлово-комунальних послуг з водопостачання та водовідведення на території Кремінської міської ради .

Також , внесені зміни  до Програми проведення святкових, професійних , пам’ятних дат та ювілеїв у м. Кремінна на 2015.

На підставі внесених змін до програм був уточнений бюджет міської ради на 2015 рік.

            Розглянувши заяву заступника голови Правління Публічного акціонерного товариства «Оранта – Лугань»  щодо переходу права власності на майно до третіх осіб та зменшення потреби у використанні приміщень прийнято рішення щодо зменшення площі оренди нежитлового приміщення , визначеного Договором  оренди індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Кремінна, від 01.01.2011р.№ 1.

            Також, було доручено  виконкому Кремінської міської ради укласти додаткову угоду з орендарем щодо зміни орендованої площі з 24,9 кв. м на 18,5 кв.м та провести аукціон з передачі в оренду майна комунальної власності, яке знаходиться за адресою: місто Кремінна, проспект Леніна, 13, а саме нежитлове вбудоване приміщення 18,5 кв. м  

               Розглянувши на постійних депутатських комісіях заяву начальника Державної фінансової інспекції в Луганській області Аніщенко С.В. щодо припинення відповідно до п.п. 3, пункту 9.3 Договору оренди індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Кремінна від 31.03.2015 сесія припинила достроково за згодою сторін Договір оренди індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Кремінна, а саме -  будівлі , яка розташована за адресою: місто Кремінна, вулиця Чайковського № 3, укладений між Кремінською міською радою та Державною фінансовою Інспекцією в Луганській області 31.03.2015 року та доручила виконкому Кремінської міської ради провести аукціон з передачі в оренду  індивідуально визначеного майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Кремінна і розташоване за адресою: вулиця Чайковського, 3, міста Кремінна Луганської області .     

            Розглянувши подання першого заступника міського голови Прокопенка Ю.О. та службову записку заступника міського голови Мак.огон Н.М були внесені зміни до  складу ліквідаційної комісії Кремінського комбінату комунальних підприємств

            Далі , депутатський корпус підтримав Постанову Верховної ради України від 27.01.2015 року № 129-VІІІ «Про звернення Верховної ради України до Організації Об’єднаних Націй, Європейського парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї ГУАМ, Національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою - агресором».

            З метою недопущення погіршення існуючого соціально – економічного та політичного стану на території Кремінської міської ради депутати прийняли звернення до  Верховної Ради України , голови Луганської обласної військово-цивільної  адміністрації  про перенесення місцевих виборів на території Кремінської міської ради Луганської області на жовтень 2017 року. Як зазначено у  зверненні при прийнятті даної пропозиції депутати керувались наступними чинниками:

  • близькість міста до зони розмежування, що викликає загрозу ескалації бойових дій в регіоні і, як наслідок, може призвести до дестабілізації виборчого процесу;

  • приплив агресивно налаштованого контингенту з метою використання технологій, направлених на розпалювання ворожнечі та дестабілізації серед населення міста під час виборчого процесу;

  • проживання тимчасово переселених осіб громадян України, кількість яких становить 10100 чоловік, які не будуть мати законні підстави для участі у виборчому процесі;

  • велика кількість громадян, зареєстрованих на території міської ради , місцеперебування яких на даний час не відоме.

Випадки масових порушень, фіксація дій, направлених на підрив політичної стабільності у місті, без сумніву може спричинити оголошення  виборів такими, що не відбулися, а територію – такою, що потребує введення спеціального режиму.

Сьогодні місто Кремінна є  зоною  соціально – політичної стабільності. Завдяки взаєморозумінню між  міською радою , районною державною адміністрацією, районною радою та Луганською обласною військово – цивільною адміністрацією в існуючих складних умовах у місті забезпечено реалізацію планів соціально-економічного та культурного розвитку, в повному обсязі збережено інфраструктуру міста , вирішуються соціальні питання та проблеми мешканців міста та переселенців.

Соціально-економічна та політична стабільність є підґрунтям для залучення грантових та інвестиційних коштів, які успішно реалізуються у місті .

Успішна співпраця та взаєморозуміння між існуючими владними структурами району, області та міста забезпечить збереження соціально – політичної стабільності у місті та сталий розвиток території в умовах проведення реформ, направлених на децентралізацію влади.

 Також , були розглянуті земельні питання та інші.

             

 

Категорія: Новини | Переглядів: 286 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz