П`ятниця, 19.04.2024, 18:44
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 23 » Звіт про базове відстеження проекту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту з
08:31
Звіт про базове відстеження проекту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту з

Звіт

 про базове відстеження  проекту рішення Кремінської міської ради

«Про встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Кремінна»

 

№/№

Зміст

 

1.

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер (у разі базового відстеження дата прийняття і номер акта не зазначаються);

 

проект рішення Кремінської міської ради

«Про встановлення розмірів орендної плати та земельного сервітуту за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Кремінна»

 

2.

Назва виконавця заходів з відстеження;

 

  Секретар міської ради  

3

Цілі прийняття акта;

 

 Цілями розробки та затвердження положення «Про встановлення   розмірів орендної плати  за земельні ділянки, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Кремінна»

- встановлення соціально - справедливих розмірів орендної плати за земельні ділянки;

- забезпечення ефективного використання земельного фонду міста в інтересах територіальної громади міста;

- збільшення надходжень до загального фонду міського бюджету за рахунок перегляду розміру ставок за оренду землі для більшості видів її цільового використання та направлення додаткових коштів на соціальний розвиток міста;

- забезпечення більш повного обліку земель, їх власників і користувачів, раціонального та ефективного використання земельних ділянок;

- можливість вирішення питань оренди землі на території міста в межах чинного законодавства України.

      Для досягнення цілей необхідна реалізація таких першочергових завдань:

- удосконалення місцевих нормативних актів з регулювання земельних відносин;

- впровадження диференційованих підходів до розрахунку. 

4

Строк виконання заходів з відстеження;

 

Базове відстеження провести до набрання чинності регуляторного акта з 08.05.2015  по 01.06.2015

Повторне відстеження планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.

Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

5

Тип відстеження (базове, повторне або періодичне);

 

Базове

6

Методи одержання результатів відстеження;

 

Звітні матеріали та звітність міської ради.

 

7

 Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, в т. ч. здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта

 

 

Впровадження цього регуляторного акта буде сприяти надходженню додаткових коштів до міського бюджету, що надасть можливість збільшити видатки на утримання інфраструктури міста.

 

8

Визначення показників результативності регуляторного акта

Використані наступні показники результативності:

1) розмір надходжень до місцевого бюджету; 

2) рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта

9

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

 

 Основними показниками результативності запропонованого регуляторного акту буде надходження коштів до міського бюджету від плати за оренду земельних ділянок.

        

 

 

 

Проект спрямований на  ефективне використання земельних ділянок, які знаходяться у комунальній власності міста, отримання додаткових надходжень до бюджету від оренди землі, сприяння розвитку малого підприємництва та приведення у відповідність із нормами Закону України «Про оренду землі» даним рішенням передбачається привести відносини з оренди землі на території міста у відповідність до норм чинного законодавства, вдосконалити і визначити прозорий механізм розрахунку орендної плати, залежно від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, як передбачено чинним законодавством.

 

Підстава для розробки проекту

             Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про  оренду землі", ст. 275.3 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування  встановлювати ставки податку та орендної плати в межах своїх повноважень. Зокрема визначено, що розмір річної орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:

- для земель сільськогосподарського призначення – 3% від нормативної грошової оцінки земель;

- для інших категорій земель – 3% від нормативної грошової оцінки земель.

       Крім того, ст. 288 ПКУ передбачено, що річна орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. Розмір орендної плати може бути більшим граничного розміру орендної плати, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

 

 

 Міський голова                                                                                          В.І. Гриценко

 

Категорія: Ріш міськради 61 сесія | Переглядів: 373 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz