Четвер, 28.03.2024, 18:31
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 17 » Про затвердження Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території Кремінської міської ради
16:44
Про затвердження Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території Кремінської міської ради

УКРАЇНА

КРЕМІНСЬКА МІСЬКА РАДА

КРЕМІНСЬКОГО РАЙОНУ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

ШІСДЕСЯТ ЧЕТВЕРТА СЕСІЯ

 

 РІШЕННЯ №  64/

 

“17” червня 2015 р.    

м. Кремінна

 

 

 

Про затвердження Положення

про порядок провадження

торговельної діяльності та

надання послуг на території

Кремінської міської ради
 

Відповідно до Закону України від 21.01.2010 № 1824-YІ „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв”, Постанов Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833 „Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення”, від 16.05.1994 № 313 „Про затвердження правил побутового обслуговування населення”, наказів Міністерства економіки України від 24.07.2002 № 219 „Про затвердження Правил роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства”, від 11.07.2003 № 185 „Про затвердження Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами”, від 19.04.2007 № 104 „Про затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами”, керуючись частиною  статті 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

ВИРІШИЛА:

Затвердити Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території Кремінської міської ради (додається).
Управлінню економіки Кремінської районної державної адміністрації забезпечити контроль за дотриманням суб’єктами господарювання Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території м. Кремінна.

         3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської  ради з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету та  фінансів.

 

 

Міський голова                                                         В.І.Гриценко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

                                                                  до рішення сесії

                                                                  Кремінської міської ради

                                                                  від                 №

 

 

Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території Кремінської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання  послуг  на території  Кремінської міської ради (далі - Положення) – нормативно-правовий акт, яким визначаються основні вимоги до  здійснення торговельної діяльності та надання послуг населенню на території Кремінської міської ради, основні вимоги до об’єктів торгівлі,  ресторанного господарства та сфери послуг, незалежно від форм власності.

 

1.2. Визначення термінів.

 

У даному положенні терміни вживаються в такому значенні:

 

    -   торговельна діяльність - це ініціативна, самостійна діяльність суб’єктів господарювання щодо здійснення купівлі та продажу товарів народного споживання з метою  отримання прибутку;

    -    послуги – це діяльність суб’єктів господарювання, яка задовольняє певні потреби споживачів як особисті так і громадські;

об’єкти торгівлі, ресторанного господарства, послуг – місця для здійснення підприємницької діяльності суб’єктів господарювання: торгівельної, виробничо - торгівельної, з надання послуг, розташовані в окремих приміщеннях, будівлях або їх частинах.

Під час здійснення сезонної або тимчасової торгівлі об’єкти такої діяльності розміщуються у визначених для цих цілей місцях (в окремих приміщеннях, будівлях або їх частинах, на земельних ділянках, що належать до власності територіальної громади міста, якщо проведення такої діяльності в цих місцях не суперечить чинному законодавству та враховує інтереси територіальної громади міста);

прилегла територія – територія, яка межує з територією суб’єкта господарювання на відстані 50 метрів (по периметру) або обмежена краєм проїжджої частини вулиці чи дороги, включаючи бордюрний камінь.

 

1.3. Положення є обов’язковим до виконання суб’єктами господарювання, їх філіями, відділеннями та іншими відокремленими підрозділами, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі та послуг на території Кремінської міської ради.

 

1.4. Положення  розроблено відповідно до вимог та норм  Господарського та Цивільного кодексів України, законів України „Про захист прав споживачів”, „Про благоустрій населених пунктів”, „Про патентування деяких видів підприємницької діяльності”, „Про ліцензування певних видів  господарської діяльності”, ”Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, „Про оренду землі”, „Про заходи щодо попередження та зменшення вживання  тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення”, постанов Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування  населення”, „Правила побутового обслуговування населення”  та інших нормативно-правових актів, що діють у сфері торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування.

 

2. Порядок провадження торговельної діяльності.

 

2.1. Суб’єкти господарської діяльності здійснюють торговельну діяльність при наявності у них об’єкта торгівлі, ліцензії на торгівлю окремими групами товарів та інших дозвільних документів.

2.2. Об’єктами торгівлі, ресторанного господарства та послуг є:

 

магазини та відділи роздрібної торгівлі по продажу продовольчих і непродовольчих товарів - стаціонарні пункти роздрібного продажу товарів, які знаходяться в  окремих приміщеннях, будівлях або їх частинах і мають торговельний зал для покупців та мають спеціальні приміщення, оснащені торгово-технологічним устаткуванням (для зберігання та підготовки товару до продажу);
палатки, кіоски та інші малі архітектурні форми, які займають окремі приміщення, але не мають вбудованого торговельного залу для покупців;
автомагазини, розвозки та інші види пересувної дрібно-роздрібної мережі;
лотки, прилавки та інші види торгових точок у відведених для торгівельної діяльності місцях, крім лотків, прилавків, що надаються в оренду суб’єктам підприємницької діяльності та знаходяться в межах  спеціалізованих підприємств сфери торгівлі;
автозаправні станції, заправні пункти, які здійснюють торгівлю нафтопродуктами та стиснутим газом;
ресторани, кафе, закусочні, бари, їдальні, буфети, літні майданчики та інші пункти ресторанного господарства;
склади товарні, магазини-склади, оптові бази або інші приміщення, які використовуються для здійснення оптової торгівлі та мають торговельні та складські площі для зберігання і продажу товарів;
аптеки, аптечні пункти, аптечні кіоски в т.ч. ветеринарні;
автозаправні станції;
автостоянки;
ринки;
підприємства, кіоски, павільйони та пункти по наданню послуг населенню.

Обєкти відповідно до вимог ДСТУ 4303 – 2004 «Роздрібна та оптова торгівля. Терміни та визначення понять»,  ДСТУ 4281 – 2004 «Заклади ресторанного господарства «Класифікація».

 

2.3. Всі об’єкти торгівлі, ресторанного господарства та послуг повинні відповідати вимогам чинного законодавства.

 

2.4. Режим роботи об’єктів торгівлі встановлюється з 7-00 до 23-00 години, за погодженням з власником.

 

3. Порядок провадження діяльності з надання послуг.

 

3.1. Суб’єкти господарської діяльності здійснюють діяльність з надання послуг при наявності об’єкта послуг, патенту або свідоцтва про сплату єдиного податку та при  необхідності ліцензії, інших дозвільних документів передбачених чинним законодавством.

 

3.2. Надання послуг залежно від виду може здійснюватися в окремих приміщеннях, будівлях або їх частинах, павільйонах, кіосках, майстернях, салонах, перукарнях, сервісних центрах, приймальних пунктах та в інших, спеціально обладнаних відповідним устаткуванням місцях, згідно вимог чинного законодавства.

 

3.3. Забороняється надання всіх видів послуг за місцем проживання суб’єктів підприємницької діяльності.

 

3.4.  Режим роботи об’єктів послуг встановлюється з 7-00 до 22-00 години, за погодженням з власником.

 

4. Обов’язки суб’єктів господарювання.

 

4.1. Суб’єкти господарювання повинні:

 

дотримуватись правил та норм чинного законодавства у сфері торгівлі, послуг, ресторанного господарства;
забезпечити відповідність об’єкту торгівлі та послуг необхідним екологічним, санітарно-гігієнічним, протипожежним нормам, вимогам нормативних документів щодо зберігання, виробництва, продажу товарів та надання послуг, охорони праці;
розмістити на фасаді вивіску із зазначенням назви об’єкта, інформацію про режим роботи;
розмістити на видному та доступному місці куточок покупця з інформацією про власника (копію свідоцтва про державну реєстрацію, копію патенту, ліцензії), Правила провадження діяльності, книгу відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;
забезпечити наявність у кожному об’єкті торгівлі (послуг) відповідного патенту, при необхідності – ліцензії, контрольного журналу для перевірок, асортиментного  переліку товарів, чинних санітарних і ветеринарних правил, правил продажу товарів, Закону України „Про захист  прав споживачів”, „Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення” та іншої  необхідної  документації відповідно до спеціалізації суб’єкта господарювання;
оформити цінники (прейскуранти цін) на товари, послуги згідно з вимогами чинного законодавства. Суб’єкти господарської діяльності зобов’язані реалізувати товари, послуги за наявності цінника на товар, прейскуранта на послуги у грошовій одиниці України і на вимогу покупця надати йому повну інформацію  про виробника,  основні споживчі якості товару і його ціну, забезпечити належний рівень торговельного обслуговування та надання послуг;
не допускати продаж товару, вільна реалізація яких заборонена (піротехнічні вироби, тютюнові вироби, алкогольні напої, ядохімікати);
використовувати торговельну площу (зал) об’єктів торгівлі (послуг), ресторанного господарства лише за призначенням. Не допускати накопичення та складування товарів і тари;
утримувати об’єкт торгівлі та прилеглу територію згідно правил благоустрою, санітарних та протипожежних норм і правил;
не виносити самовільно столи та стійки на вулицю за межі магазинів, кафе, барів;
не здійснювати самовільне приготування їжі на відкритому повітрі з використанням відкритого вогню;
забезпечити права споживачів, визначених Законом України „Про захист прав споживачів”, знати і виконувати це Положення та інші нормативні документи, що регулюють діяльність у сфері торгівлі та послуг.

 

5. Порядок організації роздрібної торгівлі алкогольними напоями, пивом та тютюновими виробами.

 

5.1. Суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями, пивом та тютюновими виробами зобов’язані дотримуватись вимог Закону України „Про державне регулювання  виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, Закону України „Про захист прав споживачів”, постанов Кабінету Міністрів України „Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями” та „Про затвердження Правил роздрібної торгівлі тютюновими виробами”, інших нормативно-правових актів та цього Положення і отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

 

5.2. Роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюється через спеціалізовані підприємства, в тому числі фірмові, спеціалізовані відділи (секції) підприємств з універсальним асортиментом

продовольчих товарів, підприємства чи спеціалізовані відділи (секції) магазинів споживчої кооперації, підприємства ресторанного господарства і тютюнові вироби – через стаціонарні пункти дрібно-роздрібної мережі.

 

5.3. Суб’єкти господарської діяльності зобов’язані забезпечити стан приміщень об’єкта для роздрібної торгівлі  алкогольними напоями та тютюновими виробами відповідно до санітарно-технічних, санітарно-гігієнічних, технологічних, протипожежних та інших норм і правил здійснення господарської діяльності.

 

5.4. У разі здійснення оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, суб’єкт підприємницької діяльності повинен мати спеціалізовані приміщення для зберігання алкогольних напоїв  та тютюнових виробів, які повинні добре вентилюватися, не мати стороннього запаху, мати захист від прямих променів світла, обладнані охоронною сигналізацією.

 

5.5. Продаж алкогольних напоїв, пива  та тютюнових виробів на  території    м. Кремінна забороняється:

особами, які не досягли 18 років;

-   особам, які не досягли 18 років;

у приміщеннях та на територіях навчальних закладів і закладів охорони здоров’я;
у приміщеннях спеціалізованих торговельних організацій, що здійснюють торгівлю товарами дитячого асортименту або спортивними товарами,  а також у відповідних відділах (секціях) універсальних торговельних організацій;
у закритих спортивних спорудах (крім пива у пластиковій тарі);
з торгових автоматів;
на полицях самообслуговування (крім тютюнових виробів у блоках та алкогольних, слабоалкогоьних  напоїв, пива);
поштучно (для тютюнових виробів, крім сигар);
у споживчих упаковках, що містять менш як 20 сигарет;
з рук;
у невизначених для цього місцях торгівлі.

 

5.6. Забороняється продаж товарів дитячого асортименту, що імітують тютюнові вироби.

5.7. Продавці алкогольних напоїв та тютюнових виробів мають право вимагати у покупця, який купує алкогольні напої та тютюнові вироби документ, що засвідчує його вік, якщо виникли сумніви щодо досягнення    18-річного віку.

 

В разі відмови надати такий документ, продаж  пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів такій особі забороняється.

 

5.8. Забороняється куріння тютюнових виробів у торговельних приміщеннях. Суб’єкт господарської діяльності зобов’язаний відвести спеціальні місця для куріння, обладнані витяжною вентиляцією чи іншими засобами для видалення тютюнового диму, а також розмістити наочну інформацію про розташування таких місць та про шкоду, якої завдають здоров’ю людини куріння тютюнових виробів.

 

6. Порядок здійснення торговельної діяльності цілодобово.

 

6.1. Цілодобовий режим роботи об’єктів торгівлі, розташованих в житлових будинках заборонено.

 

6.2. Право здійснювати торгівлю цілодобово мають суб’єкти підприємницької діяльності, які:

-   не мають на свою адресу скарг населення м.Кремінна на організацію роботи та забезпечують дотримання громадського порядку в приміщенні та на прилеглій території;

  своєчасно здійснюють сплату місцевих податків і зборів і не мають заборгованості по сплаті податків від господарської діяльності.

 

6.3. Суб’єкти підприємництва, що здійснюють торговельну діяльність цілодобово, дотримуються норм та вимог чинного законодавства в сфері торгівлі та послуг, основних вимог статті 24 Закону України „Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”.

 

6.4. Для закладів торгівлі (послуг) та ресторанного господарства, розміщених на території об’єктів з цілодобовим режимом роботи (залізничний вокзал,   готелі) діяльність у нічний час може здійснюватись з 22-00 години до 7-00 години, за умови дотримання п. 6.5.  цього Положення.

 

6.5. Торговельна діяльність цілодобово може здійснюватись суб’єктами господарювання лише при наявності відповідного рішення виконавчого комітету Кремінської міської ради та з дотриманням цього Положення.

 

6.6. Рішення про встановлення цілодобового режиму роботи приймає виконавчий комітет Кремінської міської ради за заявою суб’єкта підприємництва до Єдиного дозвільного офісу.

Термін розгляду заяви та надання інформації про прийняття рішення про встановлення цілодобового режиму роботи   - 30 календарних днів.

 

6.7. До заяви додаються:

копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємництва;
довідка з ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті податків;
підтвердження про наявність договору на  охорону приміщення об’єкта торгівлі, ресторанного  господарства.

 

6.8. Рішення виконавчого комітету Кремінської міської ради про встановлення цілодобового режиму роботи  видається терміном до 1-го року, окремо на кожен об’єкт торгівлі. Подовжується терміном на 1 рік рішенням виконавчого комітету - в разі відсутності скарг на організацію роботи об’єкта торгівлі, при наданні заяви суб’єктом підприємницької діяльності до Єдиного дозвільного офісу.

Після прийняття рішення виконавчого комітету Кремінської міської ради про встановлення  цілодобового режиму роботи, рішення заявнику видає державний адміністратор.

 

6.9. Підставами для відмови в погодженні цілодобового режиму роботи є:

-   наявність заборгованості по сплаті податків;

-   наявність письмових звернень (скарг) мешканців міста до виконавчого комітету Кремінської міської ради   на організацію роботи об’єкту  торгівлі, ресторанного господарства;

-    відсутність  договору на  охорону приміщення.

Термін  надання інформації про відмову у встановлення цілодобового режиму роботи   - 30 календарних днів.

 

6.10. У разі порушення суб’єктом підприємницької діяльності умов і вимог цього Положення, чинного законодавства у сфері торгівлі, ресторанного господарства та послуг, за поданням управління економіки районної державної адміністрації,  дія рішення виконавчого комітету скасовується.

 

6.11. В нічний час з 22-00 години до 8-00 години забороняється проводити музичне оформлення прилеглої території до об’єктів торгівлі, ресторанного господарства,  використання піротехнічних засобів.

 

6.12. Керівники об’єктів торгівлі, ресторанного господарства:

 

зобов’язані забезпечити додержання допустимих рівнів шуму працюючого обладнання, вентиляційних систем, гучномовних установок, обмеження часу роботи музичних ансамблів в закладах ресторанного господарства.
несуть персональну відповідальність за дотримання громадського порядку в закладах і на прилеглій до них території,  безпеку відвідувачів протягом усього робочого часу, за недопущення порушення тиші в нічний час.

 

7. Порядок організації роботи літніх майданчиків ресторанного господарства

на території м. Кремінна

 

7.1.   Літні майданчики ресторанного господарства здійснюють сезонне обслуговування відвідувачів з 01 березня  по 01 листопада,  і до них належать:

7.1.1. Тимчасовий літній майданчик – пересувний пункт ресторанного господарства, який розташовується виключно біля стаціонарного закладу ресторанного господарства, магазину в теплий період року, без відповідного облаштування робочих місць, підлягає щоденному демонтажу.

7.1.2. Відкритий літній майданчик – стаціонарний пункт ресторанного господарства, який розташовується  біля стаціонарного закладу ресторанного господарства, магазину в теплий період року, робочі місця повинні бути обладнані холодильним, торгово – технологічним обладнанням, мати електроенергію, холодну і гарячу проточну воду, каналізацію.

7.1.3. Тимчасова споруда - „павільон” – одноповерховий стаціонарний пункт ресторанного господарства площею до 30 квадратних метрів, висотою не більше 4 метрів, без влаштування фундаментів, з  під’єднанням до інженерних комунікацій, займає окрему споруду полегшеної конструкції і має торговий зал для відвідувачів. Споруда монтується із збірно – розбірних металевих конструкцій та має тентове покриття.

 

7.2. Літні майданчики ресторанного господарства здійснюють свою діяльність при наявності  дозволу на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності на території м. Кремінна.

 

7.3. На видному місці на літньому майданчику ресторанного господарства розміщується вивіска з визначенням типу та назви суб’єкта господарювання..

         В куточку споживача розміщується інформація про режим роботи, книга відгуків та пропозицій, адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів, торговий патент.

         Режим роботи встановлюється  органами місцевого самоврядування, за погодженням з власником і є обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання.

Музичне оформлення з використанням гучномовців або яскравих освітлювальних приладів допускається виключно з 08.00 години до 22.00 години та здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.

 

7.4.  Майданчик для обслуговування відвідувачів повинен бути огородженим, естетично оформленим, відповідно до паспорту, мати необхідні меблі (столи, стільці, парасолі), посуд, інвентар тощо.

 

7.5. Робочі місця відкритих  літніх майданчиків та літніх майданчиків типу „павільон” повинні бути обладнані холодильним, торговельно–технологічним устаткуванням, мати електропостачання, гарячу та холодну проточну воду, каналізацію, відповідно до санітарно – гігієнічних норм, правил техніки безпеки і протипожежним вимогам.

 

7.6. Літні майданчики ресторанного господарства, які розміщені окремо від стаціонарних підприємств ресторанного господарства, повинні бути обладнані туалетними кабінами.

 

7.7. Працівники літніх майданчиків ресторанного господарства, які безпосередньо пов’язані з приготуванням і реалізацією кулінарної продукції, повинні мати спеціальну професійну підготовку, регулярно проходити медогляд в установленому порядку, результати якого відображаються в особистих медичних книжках.

 

7.8. На всі види продукції, що реалізуються на літніх майданчиках ресторанного господарства, повинні бути документи, що засвідчують їх якість та безпеку, а саме:

- на харчові продукти та напої, виготовлені в Україні, які підлягають обов’язковій сертифікації, повинні бути сертифікати відповідності встановленого зразка, на всі інші продукти - посвідчення про якість, які надаються безпосередньо виробником товару;

         - на товари іноземного виробництва повинно бути свідоцтво про визнання встановленого зразка, або протоколи дослідження, видані санепідемстанцією або ветслужбою;

         - на овочі та фрукти необхідна наявність висновків досліджень  лабораторій ветеринарно-санітарної експертизи щодо вмісту речовин, кількість яких нормується.

 

7.9. Суб’єкти господарювання забезпечують персонал літніх майданчиків ресторанного господарства фірмовим одягом і спецодягом відповідно до діючих норм.

 

7.10. Керівник повинен забезпечити розміщення контейнерів, урн для збору побутових відходів у спеціально визначених місцях, утримання їх в належному санітарно – технічному стані згідно з санітарними нормами і правилами.

 

8.  Порядок здійснення виносної торгівлі

 

8.1 Для здійснення виносної (сезонної) торгівлі нна суб’єкт господарювання зобов’язаний погодити зі Кремінською міською радою місце розташування,   режим  роботи та асортимент продукції торгівля якої буде проводитися з рук.

8.2. Виносною торгівлею вважається здійснення торгівлі поза межами стаціонарних будівель, в тому числі і при розміщені товарів на ганках торгового об’єкту та  під стінами будівлі торгового об’єкту, а також здійснення будь-якої торгівлі з лотків, столів, морозильних камер, з машин та з рук  на території міста, крім торгівлі на ринку.

8.3. Для відведення місця здійснення виносної торгівлі суб’єкт господарювання звертається з відповідною заявою Кремінської міської ради,  до якої додає копії  таких  документів:

- свідоцтва про державну реєстрацію юридичної або фізичної особи –підприємця;

- свідоцтва торгового патенту або про сплату  єдиного податку;

- ліцензії на види діяльності, передбачені ст. 4 Закону України «Про підприємництво»;

- дозволів органів санітарно-епідеміологічного контролю  на початок роботи;

- договору КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» на розміщення твердих побутових відходів на міському полігоні;

- паспорту  та ідентифікаційного коду суб’єкта господарювання;

- документи на  будівлю-магазину та документи на право користування землею у разі здійснення на ганках торгового об’єкту та  під стінами будівлі торгового об’єкту.

8.4. Усі копії поданих документів завіряються суб’єктом господарювання власним підписом та печаткою при наявності.

8.5.При здійсненні виносної торгівлі в місцях проведення міських та районних масових заходів, обов’язково СГД зобов’язаний узгодити зі Кремінською міською радою місце та час роботи, займану площу, асортимент товару, та технічні  умови при підключенні до мереж електропостачання.

Для отримання погодження на здійснення виносної торгівлі під час масових заходів СГД зобов’язаний надати до міської ради: заяву, торгівельний патент, довідку санепідемстанції, договір з КП «КРЕМІННА-КОМУНСЕРВІС» на одноразовий вивіз сміття з місця здійснення торгівлі.

8.6. Кремінська міська рада,  строком до 10 днів, видає Лист встановлення місця торгівлі та режиму роботи (додаток 2), або мотивовану відмову у погоджені розміщення  об’єкту.

8.7. Забороняється здійснення виносної торгівлі на території пам’яток історії, будівель органів державної влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних  і судових органів.

Забороняється торгівля з землі.

 

9. Розрахунок пайової участі плати за тимчасове користування місцем здійснення  виносної, за тимчасове користування місцем встановлення тимчасової споруди  торгівлі та з засобів автотранспорту в утриманні об'єктів благоустрою.
 
9.1. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою залучається з метою відшкодування витрат бюджету Кремінської міської ради на розширене відтворення об’єктів благоустрою.


9.2. Пайова участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою використовується виключно для фінансування заходів з благоустрою Кремінської міської ради (утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою).

 9.3. Розмір Пайової участі (внеску) при здійсненні сезонної і тимчасової (святкової) торгівлі та надання послуг розважального призначення без використання приміщень капітального будівництва в утриманні об’єктів благоустрою розраховується за наступною формулою: 

В = П * Вз* Кф* Т ,  де 

В – розмір Пайової участі (внеску) (грн.);

П – загальна площа пересувної тимчасової споруди по осях конструкції або в проекції (м2);

Вз – відшкодування плати за користування земельною ділянкою (грн./м2), яка встановлюється у розмірі 12 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки; 

Кф – коефіцієнт функціонального використання, визначений згідно з Додатком № 2;

Т – термін (календарний день), на який узгоджено встановлення (розміщення) пересувної тимчасової споруди.

9.4. Плата  за місце здійснення виносної торгівлі  сплачується після прийняття розпорядження про погодження місця розташування, та до отримання  листа  - погодження  місця здійснення виносної торгівлі.

 

9.5. Плата за здійснення одноденної торгівлі під час проведення святкових масових заходів встановлюється у розмірі  4,5 %  мінімальної заробітної плати встановленої на початок бюджетного (звітного)  року.

 

10. За порушення правил торгівлі, санітарних норм і правил, законодавства про захист прав споживачів, цього Положення суб’єкти господарювання несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Додаток № 1
до проекту рішення

 

 

 

 

 

 

ЛИСТ ВСТАНОВЛЕННЯ РЕЖИМУ РОБОТИ

 

 

 

 

 

 

 

 

№ ______

 

 

 

від «____»____________20____р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кремінська міська рада встановлює режим роботи  об’єкта  торгівлі та сфери послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суб'єкту підприємницької діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(повна назва, прізвище, ім'я, по батькові)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(код ДРФО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(дата, орган державної реєстрації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(назва торгової точки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За адресою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перерва

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихідні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Термін дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кремінський міський голова                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2
до проекту рішення

 

 

 

 

 

ЛИСТ ВСТАНОВЛЕННЯ МІСЦЯ  ВИНОСНОЇ ТОРГІВЛІ ТА

РЕЖИМУ РОБОТИ

 

 

 

 

 

 

 

 

№ ______

 

 

 

від «____»____________20____р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кремінська міська рада

 

 

встановлює

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суб'єкту підприємницької діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(повна назва, прізвище, ім'я, по батькові)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(код ДРФО)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(дата, орган державної реєстрації)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснення торгівлі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(назва торгової точки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За адресою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Термін дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         Кремінський міський голова                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 3
до проекту рішення

РОЗМІР
коефіцієнта функціонального використання

Вид діяльності

Розмір коефіцієнта

функціонального використання,

Кф*

1.Торгівельна діяльність:

 

Продаж хлібобулочних виробів

6,00

Продаж попкорну, солодкої вати 

8,00

Продаж безалкогольних напоїв

10,00

Продаж хлібного квасу

12,00

Продаж інших продовольчих товарів

10,00

Продаж зоологічних товарів

6,00

Продаж квітів та садово-городнього інвентарю

10,00

Продаж іграшок та товарів для дітей

8,00

Продаж книг, поліграфічної продукції та канцелярії 

8,00

Продаж інших товарів широкого вжитку та непродовольчих товарів, сувенірів

12,00

Продаж товарів для пенсіонерів, інвалідів, інших соціально незахищених категорій, молочні кухні тощо

6,00

2. Діяльність у сфері ресторанного господарства:   

 

Заклади ресторанного господарства, бари, кафе

12,00

Заклади швидкого харчування

12,00

3. Послуги:    

 

Побутові   

1,00

Розважального призначення

1,00

Громадські вбиральні

1,00

4. Інші види діяльності  не визначені в цьому додатку

12,00

*У випадку змішаного функціонального використання - наявність декількох коефіцієнтів функціональних використання, для розрахунку розміру Пайової участі використовується більший з коефіцієнтів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз впливу регуляторного акту проекту рішення Кремінської міської ради

 

Про затвердження  Положення про порядок провадження торговельної діяльності та

надання послуг на території Кремінської міської ради

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Необхідність оптимального врегулювання даного питання існує протягом тривалого часу. Проблема проявляється переважно у теплу пору року, коли на території міста з’являються осередки сезонної торгівлі (реалізація безалкогольних напоїв, морозива, кави, торгівля сувенірною продукцією, товарами для дитячих розваг та інше), а також сфери послуг (атракціони, ігрові манежі та інше). Нормативно-правова основа даного рішення ґрунтується на Законах України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про захист прав споживачів», постанови Кабінету Міністрів України № 833 від 15.06.2006 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення», Наказу МЗЕЗторгу України від 08.07.1996 № 369 «Про затвердження Правил роботи дрібно-роздрібної торговельної мережі», Правил благоустрою в місті Кремінна.

2. Цілі державного регулювання

Основною метою проекту є забезпечення умов для задоволення підприємницької ініціативи у здійсненні торгівельної діяльності, в т.ч. сезонної і тимчасової (святкової) торгівлі та надання послуг розважального призначення на території Кремінської міської ради, її упорядкування та спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру на даний вид діяльності.

Основними цілями розробки проекту є:

- забезпечення використання території міста з безумовним дотриманням правил благоустрою підприємцями при здійсненні торгівлі та надання послуг розважального призначення;
- створення єдиних правил на здійснення даного виду діяльності;
- спрощення процедури та забезпечення прозорості в отриманні дозволів на її здійснення;
- спрямування надходжень до міського бюджету від даного виду діяльності виключно на виконання заходів з поліпшення благоустрою території міста.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

Перша альтернатива – неприйняття даного регуляторного акта, тобто збереження існуючого стану залишить не вирішеними проблеми, пов’язані з відсутністю механізму проведення торгівлі, отримання дозволів на розміщення тимчасових споруд для здійснення сезонної і тимчасової (святкової) торгівлі та надання послуг розважального призначення на території Кремінської міської ради як для підприємців, так і для міської влади.

Така альтернатива є неприйнятною.

Друга альтернатива – прийняття рішення «Про затвердження  Положення про порядок провадження торговельної діяльності та надання послуг на території Кремінської міської ради» створює єдиний порядок та умови для здійснення підприємницької діяльності у даній сфері, спрощує процедуру отримання дозволу на її здійснення та забезпечить потребу територіальної громади у здійсненні заходів з благоустрою міста Кремінна (утримання, ремонту та будівництва об’єктів благоустрою).

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Вирішення проблеми, зазначеної у розділі 1 цього Аналізу повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення сесією Кремінської міської ради з дотриманням вимог чинного законодавства України в цій сфері та принципів державної регуляторної політики.

Розробка вказаного рішення здійснюється за принципами:

а) законності;

б) принципами державної регуляторної політики;

в) відкритості та загальнодоступності;

г) колегіальності;

д) урахування пропозицій суб’єктів підприємницької діяльності;
е) економічної та юридичної обґрунтованості.

Ступінь ефективності запропонованого виду правового регулювання вбачається достатньо високим.

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Документ направлений на стимулювання суб’єктів господарювання до більш чіткого виконання умов чинного законодавства та сприятиме більш швидкому досягненню цілей регулювання. 
З прийняттям запропонованого регуляторного акта суб’єкти господарювання керуватимуться Положення, в якому прописана процедура проведення торгівельної діяльності . Можливої шкоди від наслідків дії акта не вбачається.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта

Аналіз вигод та витрат: Запропонований проект рішення Кремінської міської ради не потребує додаткових фінансових витрат на його впровадження з боку громадян.

Сфери та види впливу регулювання.

 

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів місцевої влади

1. Розширення задоволення потреб територіальної громади у сфері послуг та розваг.

2. Підвищення рівня контролю за станом справ даній сфері.

3. Отримання можливостей для додаткових надходжень для обслуговування території міста

Процедура розробки регуляторного акту (витрати робочого часу спеціалістів пов'язані з підготовкою регуляторного акту)

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

1. Отримання прозорих умов і правил на здійснення підприємницької діяльності із застосуванням пересувних споруд.

2. Мінімізація виникнення ризиків щодо проявів корупційних діянь. 

Витрати, пов’язані з виконанням договірних зобов’язань щодо пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою міста Кремінна

Сфера інтересів громадян

1. Створення умов для реалізації прав громадян з покращення надання послуг сфері торгівлі та розваг.

2. Забезпечення належного стану території міста.

Додаткові витрати відсутні


7. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта

Строк чинності регуляторного акта обумовлений терміном дії існуючої правової бази та може бути переглянутий чи скасований при її зміні.

8. Показники результативності регуляторного акта

Для оцінки результативності даного регуляторного рішення визначаються наступні показники:
1. Кількість звернень підприємців за отриманням дозволу на розміщення пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної і тимчасової (святкової) торгівлі та надання послуг розважального призначення.

2. Кількість наданих дозволів на розміщення пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної і тимчасової (святкової) торгівлі та надання послуг розважального призначення.

3. Сума коштів, які надійшли від сплати пайових внесків від власників пересувних тимчасових споруд в утриманні об'єктів благоустрою.

4. Кількість скасованих дозволів на розміщення пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної і тимчасової (святкової) торгівлі та надання послуг розважального призначення із-за недотриманням умов даного регуляторного акта підприємцями.

5. Ступінь інформованості суб’єктів підприємництва про існування даного регуляторного акта.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Згідно з процедурою, передбаченою чинним законодавством, контроль за результативністю даного регуляторного акта буде здійснюватися шляхом проведення базового відстеження - до вступу в дію даного рішення, повторного відстеження дії - через рік після прийняття даного рішення та періодичні відстеження дії раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження, якщо даний регуляторний акт не буде відмінено до зазначеного періоду.

 

Міський голова                                                                                           В.І.Гриценко

 

Категорія: Проекти ріш міськради 64 сесія | Переглядів: 535 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz