П`ятниця, 29.03.2024, 12:20
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 23 » Аналіз регуляторного впливу рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку на 2016 рік в адміністративних межа
08:31
Аналіз регуляторного впливу рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку на 2016 рік в адміністративних межа

Аналіз регуляторного впливу

рішення Кремінської міської ради “Про затвердження ставок земельного податку на 2016 рік в адміністративних межах Кремінської міської ради ”

 

Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати.

            Проект рішення Кремінської міської ради “ Про затвердження ставок земельного податку на 2016 рік в адміністративних межах Кремінської міської ради ” розроблений на забезпечення виконання вимог оновленого Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» податкового законодаства в межах виключної компетенції міської ради щодо встановлення  місцевих  податків,  затвердження  ставок  земельного  податку, орендної плати відповідно до Податкового  кодексу  України, надання  відповідно  до  чинного законодавства  пільг  по  місцевих  податках  і  зборах, а зокрема по земельному  податку.

Чинною редакцією Податкового кодексу України встановлено наступні діапазони ставок земельного податку: для земель сільськогосподарського використання не більше 1 %  нормативної грошової оцінки (далі – НГО) земельної ділянки, не більше 3 % від НГО для земель нормативну грошову оцінку яких проведено та у розмірі не більше 12 % від НГО за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності). При цьому Податковий кодекс визначає перелік земель що не оподатковуються земельним податком та користувачів, які в якості пільги звільняються від сплати земельного податку.

Розмір орендної плати за вимогами Податкового кодексу України встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки. У місті орендна плата встановлюється у відповідності до порядку розрахунку розміру орендної плати, затвердженого рішенням міської ради.

Цілі регулювання.

Ціллю регулювання є встановлення ставок плати за землю та пільг по земельному податку з врахуванням змін законодавства, інтересів землекористувача, забезпечення ефективного використання земельних ділянок, рівних прав суб’єктів господарювання та збільшення обсягів надходжень до місцевого бюджету із збереженням диференційного співвідношення між розміром орендної плати в залежності від виду господарської діяльності.

Визначення альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

Організація в інший спосіб формування податкових платежів по платі за землю лежить поза межами повноважень міської ради. Досягнення встановлених цілей в межах повноважень органу місцевого самоврядування у галузі регулювання земельних відносин, визначених чинним законодавством, в будь якому випадку вимагає внесення змін до чинних нормативних актів міської ради і зокрема до Порядку розрахунку орендної плати за земельні ділянки комунальної власності Кремінської міської ради, затвердженого рішенням Кремінської міської ради від 18.06.2014 року № 50/11.

В той же час, альтернативним важелем збільшення надходжень по платі за землю до місцевого бюджету без збільшення розмірів орендної плати могло б стати збільшення попиту на оренду земельних ділянок, на переоформлення постійними землекористувачами правовстановлюючих документів на землю та передачі в оренду земельних ділянок на земельних торгах. Проте дані обліку земельних відносин останніх років не підтверджують значних позитивних передумов для цього.

Аргументи переваг обраного способу досягнення встановлених цілей.

Обраний спосіб є найефективнішим для досягнення цілей, так як пряме встановлення ставок по платі за землю, пільг по земельному податку повністю відповідає вимогам чинного законодавства, враховує максимальні та мінімальні розміри плати за землю, забезпечує диференціювання розмірів орендної плати в залежності від виду діяльності, рівня рентабельності, інших значимих показників. Не вимагає додаткових видатків міського бюджету. Не створює додаткових вимог щодо дій суб’єктів господарювання. Несе мінімальний ризик впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

Механізм, який застосовується для розв’язання проблеми.

Розв’язання проблеми пропонується шляхом перегляду діючих ставок земельного податку, наданих пільг по сплаті земельного податку не допускаючи при цьому зменшення надходжень міського бюджету від плати за землю.

Обґрунтування можливостей досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.

Прийняття Кремінською міською радою цього рішення сприятиме наповненню бюджету та стимулюватиме більш ефективне використання земельних ресурсів, повністю  охоплює  всі види використання землі та конкретизує більшість наявних у місті окремих видів користування земельною ділянкою. В міру переоформлення постійного користування землею дозволить значно збільшити бюджетні надходження плати за землю нівелюючи інфляційні процеси в державі.

Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.

Прийняття цього проекту рішення ради дозволить охопити всі питання встановлення ставок плати за землю та надання пільг по земельному податку без необхідності прийняття радою окремих рішень та збільшити надходження коштів до місцевого бюджету по платі за землю на 5-8 відсотків.

Термін дії регуляторного акту.

Термін дії даного регуляторного акта пропонується встановити з 01.01.2016 до 31.12.2016 року для забезпечення обов’язкового аналізу динаміки показників податкових надходжень, інфляційних процесів, індексації оцінки земель та перегляду на черговий бюджетний період в порядку та строки визначені чинним законодавством.

Показники результативності регуляторного акту.

Основним показником результативності даного регуляторного акту є суми річних надходжень до місцевого бюджету по платі за землю без урахування щорічної індексації грошової оцінки земель.

Заходи, за допомогою яких здійснюється базове відстеження результативності регуляторного акту.

Базове відстеження результативності проекту рішення буде здійснено за фінансовими та статистичними показниками на момент набрання ним чинності.

У разі виникнення проблемних питань, зберігається можливість їх вирішення шляхом внесення відповідних змін до регуляторного акту.

 

 

 

 Міський голова                                                                            В.І.Гриценко

 

 

Категорія: Ріш міськради 61 сесія | Переглядів: 544 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz