П`ятниця, 26.04.2024, 00:58
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 23 » АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податк
08:31
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податк

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення  Кремінської міської ради «Про встановлення податку на майно (в частині транспортного податку ) з 01.01.2016 р.»

 

     1.Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, оцінка важливості цієї проблеми

           Проблема, яку передбачається розв'язати з прийняттям цього рішення, полягає у проведенні заходів по затвердженню Положення про транспортний  податок на території міста Кремінна та встановлення  ставки податку з розрахунку на календарний рік у розмірі  25 тис. грн.. за кожен легковий автомобіль . який використовувався до 5 років і має об»єм циліндра двигуна понад 3000куб. см.

Відповідно до статей 10, 265 Податкового кодексу України до місцевих податків належить податок на майно, до складу якого входить транспортний податок.

Положення про транспортний податок на території міста  передбачає визначення об’єкту і бази  оподаткування, затвердження  ставок податку, порядок обчислення та строки сплати податку.

Проект рішення підготовлено відповідно до статті 267 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ (зі змінами і доповненнями).

2.Обґрунтування неможливості розв'язання визначеної проблеми за допомогою ринкових механізмів і необхідності державного регулювання

Ця проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, тобто вона може бути вирішена тільки шляхом прийняття регуляторного акту.

3.Обґрунтування розв'язання визначеної проблеми за допомогою діючих регуляторних актів та розгляд можливості внесення змін до них

Органи місцевого самоврядування повинні забезпечити прийняття рішень щодо встановлення ставок транспортного податку, визначених Податковим кодексом України.

4.Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, в т. ч. здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта

Впровадження цього регуляторного акта буде сприяти надходженню додаткових коштів до міського бюджету, що надасть можливість збільшити видатки на утримання інфраструктури міста, покращити рівень утримання закладів освіти, культури та інше. 

 5. Визначення цілі державного регулювання

Основною ціллю проекту є комплексне удосконалення системи оподаткування з урахуванням змін у податковому законодавстві і підприємницькому середовищі, забезпечення її відповідності сучасним напрямкам податкової політики держави.

Впровадження регулювання надасть можливість здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог чинного законодавства. 

 6. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей, в т. ч. тих, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин 

Альтернативою зазначеному регулюванню є відмова від регулювання, при  якій Положення про транспортний податок на території міста  не буде відповідати нормам  Податкового кодексу України  та ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 7.Переваги обраного способу досягнення встановлених цілей  

Затвердження Положення забезпечить реалізацію державної податкової  політики та приведення регуляторного акта у відповідність чинному законодавству.

 8.Описання механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта

 Проектом регламентовані розміри ставки податку.

Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

-  ставки місцевих податків і зборів встановлюються місцевими радами;

- опублікування в засобах масової інформації та у мережі Інтернет з метою отримання зауважень та пропозицій щодо ставок місцевих податків і зборів; 

- врахування винесених з боку населення та суб’єктів підприємницької діяльності пропозицій та зауважень.

 9. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

 Відповідно до статті 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення, прийняті органами місцевого самоврядування в межах наданих їм повноважень, є обов'язкові для виконання всіма  розташованими   на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами.

  Кошти отримані від сплати податку зараховуються до міського бюджету, з якого здійснюється фінансування утримання  бюджетної сфери, в т.ч фінансування захищених статей витрат.   

Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати транспортного податку на території міста

 10. Обґрунтування досягнення запропонованим регуляторним актом встановлених цілей з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та держави

 Прийняття запропонованого регуляторного акту забезпечить досягнення зазначених цілей регулювання з найменшими витратами для суб'єктів господарювання та громадян. 

 Органи місцевого самоврядування в разі прийняття запропонованого регуляторного акта понесуть мінімальні витрати, пов'язані з дотриманням процедури прийняття  регуляторного акта.

 11. Обґрунтування вигод, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта 

Перелік вигод та витрат від впровадження запропонованого регуляторного акта :

Сфера інтересів державних органів .

Вигоди

- забезпечення реалізації державної податкової  політики;

- приведення регуляторного акта у відповідність до чинного законодавства. 

Витрати

Процедура прийняття регуляторного акта

    

Сфера впливу 

Суб’єкти підприємництва 

Вигоди

- забезпечення  єдиного методологічного підходу до питань оподаткування;

- прозорість дій місцевих органів влади. 

Витрати, пов'язані зі сплатою податку

    

Сфера впливу 

Громадяни 

Вигоди

- забезпечення  єдиного методологічного підходу до питань оподаткування;

- прозорість дій місцевих органів влади. 

Витрати, пов'язані зі сплатою податку  

 12. Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги

З боку органів місцевого самоврядування передбачається високий рівень виконання вимог регуляторного акта.

Прогнозувати виконання вимог з боку суб’єктів підприємництва та громадян на даному етапі неможливо.

Так як цей акт носить адміністративний характер та законом встановлено відповідальність фізичних та юридичних осіб за порушення законодавства у цій 

сфері, тому цілі, що обумовили розробку цього акта, мають бути повністю досягнуті.

 13. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

 Найбільш значним зовнішнім фактором є зміни чинного законодавства України, що може призвести до неможливості затвердження ставки податку.

14. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта необмежений. Водночас він може бути переглянутий на підставі аналізу ефективності дії регуляторного акта або на підставі змін законодавства

 15. Визначення показників результативності регуляторного акта

 Пропонується використати наступні показники результативності:

          1) розмір надходжень до місцевого бюджету – 100 тис. грн. 

          2) рівень поінформованості суб’єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень акта (з рішенням буде ознайомлено не менш як 4000 осіб)  ). Для інформування платників податку з основних положень регуляторного акта міською радою в газеті   публікується повідомлення про оприлюднення проекту рішення та  розміщується на Інтернет сторінці міської ради.

 16. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття

           Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики  у сфері господарської діяльності».

           Заходи з відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснені у відповідності до Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

           Повторне відстеження планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторним актом.

           Періодичне відстеження здійснюється раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

 

Міський голова                                                                                           Гриценко В.І.

 

Категорія: Ріш міськради 61 сесія | Переглядів: 459 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz