П`ятниця, 26.04.2024, 08:03
...
Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
 
Головна » 2015 » Липень » 23 » АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення акцизного податку з реалізації суб’єктами господа
08:31
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кремінської міської ради «Про встановлення акцизного податку з реалізації суб’єктами господа

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до проекту рішення Кремінської міської ради «Про  встановлення акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів з 01.01.2016 року »

 

1. Визначення та аналізування проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми:

Аналіз впливу регуляторного акту проекту рішення Кремінської міської ради «Про  встановлення акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів з 01.01.2016 року » підготовлено відповідно до вимог Закону України   «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308.

Податковий кодекс України визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, врегулювання  відносин, що виникають в процесі встановлення та скасування податків і зборів.

Відповідно до підпункту 12.4.4 пункту 12.4 статті 12 Податкового кодексу України до повноважень міських рад належить встановлення ставки акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, біодизелю та скрапленого газу.

Прийняття такого регуляторного акту надасть можливість встановити ставку акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, біодизелю та скрапленого газу, що буде діяти на території міста Кремінна , відповідно до змін у Податковому законодавстві.

2. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання:

            Ця проблема не може бути вирішена за допомогою ринкових механізмів, тобто вона може бути вирішена тільки шляхом прийняття акту регуляторної політики.

3. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою діючих регуляторних актів та розгляд можливості внесення змін до них:

            Відповідно до  Податкового кодексу  органи місцевого самоврядування повинні прийняти рішення щодо встановлення акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

4. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у т. ч. здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб'єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта.

Очікуваними результатами прийняття даного рішення є збільшення надходжень до місцевого бюджету від акцизного податку з реалізації через роздрібну торгівельну мережу пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, нафтопродуктів, біодизелю та скрапленого газу, приблизно  на 700 тис. грн. на рік.

5. Визначення цілі державного регулювання.

            Цілями державного регулювання є збільшення грошових надходжень від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

 

6. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей .

            Альтернативи державному регулюванню не передбачено. Розмір ставок акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів встановлюється згідно підпункту 12.4.4 пункту 12.4 статті 12 Податкового кодексу України.

7. Аргументування переваг обраного способу досягнення встановлених цілей.

            Так як альтернативи обраному способу не передбачено, то для досягнення встановлених цілей вибрано спосіб державного регулювання.

            8. Описання механізмів і заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

            Проектом регламентовані розмір ставок акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:

- ставки встановлюються місцевими радами;

- опублікування в засобах масової інформації та у мережі Інтернет пропозицій щодо ставок акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

9. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта.

            Передбачається, що суб’єкти підприємницької діяльності – платники акцизного податку будуть неухильно виконувати вимоги запропонованого проекту рішення, тобто в повному обсязі та своєчасно вносити податкові платежі, тому як вартість виконання цих вимог нижча, ніж вартість ухилення від виконання таких вимог.

Вигоди від виконання зазначених вимог будуть відчуватися як суб’єктами підприємницької діяльності, так і територіальною громадою в цілому. Збільшення доходної частини бюджету призведе до підвищення рівня соціального забезпечення, як окремих категорій громадян, так і всього міста в цілому.

10. Обґрунтування, що досягнення запропонованим регуляторним актом встановлених цілей, є можливим з найменшими витратами для суб'єктів господарювання, громадян та держави.

Розмір ставок акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  встановлюються  відповідно до вимог Податкового Кодексу.

 

11. Обґрунтування щодо вигод, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта .

 

 

            Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Влада

а) збільшення надходжень до місцевого бюджету

Процедура прийняття регуляторного акта

 

СПД

Прозорість дій місцевих органів влади.

 

Відсутні

Громадяни

Можливість збільшення видатків на фінансування соціальної та житлово-комунальної сфери

Відсутні

12. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта.

            Найбільш значним зовнішнім фактором є зміни чинного законодавства України, що може призвести до неможливості залишення ставки акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  без змін.

13. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта.

            Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта. В разі потреби вноситимуться зміни до нього за підсумками аналізу відстеження результативності.

14. Визначення показників результативності регуляторного акта:

            Пропонується використати наступні показники результативності:

      - кількість платників акцизного податку становить 96 ;

- розмір надходжень до місцевого бюджету, пов’язаних з дією акта – в цілому очікується надходжень до місцевого бюджету у розмірі 700 тис. грн.

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта - визначається кількістю осіб, що:

а) прочитають зазначене рішення в мережі Інтернет на офіційній веб - сторінці Кремінської міської ради та в друкованих засобах масової інформації за результатами оприлюднення;

б) отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування;

в) отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.

15. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття.

Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися статистичним методом.

Базове відстеження результативності проекту рішення буде здійснено у травні  2015 року. Для відстеження будуть використаны дані податкової звітності, отриманої від державної податкової інспекції у місті.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проведене через рік після набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки, з моменту дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

 

 Міський голова                                                                                          В.І.Гриценко

 

 

Категорія: Ріш міськради 61 сесія | Переглядів: 418 | Додав: hanabe
Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz